مشارکت حداکثری قدرت چانه‌زنی رییس‌جمهوری‌رادرسطح بین‌الملل بالا می‌برد


مشارکت حداکثری قدرت چانه‌زنی رییس‌جمهوری‌رادرسطح بین‌الملل بالا می‌برد

اهواز- ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر باشد، بی‌شک قدرت چانه‌زنی رییس جمهوری آینده در عرصه بین‌الملل نیز بالاتر خواهد رفت.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد شامگاه یکشنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در انتخابات پیش رو حضور حداکثری مهمترین موضوع است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تاکید فراوان داشته و دارند.

وی افزود: امید است در نشست‌ها و گردهمایی‌های انتخاباتی سازگار و راهکارهایی که به یک انتخابات پرشور و در شان نظام جمهوری اسلامی است، ارایه شود چرا که با مشارکت حداکثری بی‌شک در صحنه بین‌الملل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پیشرفت‌های فراوانی برای کشور دارد؛ من نیز همانند یک شهروند تنها یک رای می‌دهم و از هیچ نامزد خاصی حمایت نمی‌کنم؛ نه اصولگرا و نه اصلاح طلب بوده و تنها تابع خط رهبری و ولایت فقیه هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: اگر خط ولایت، اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا همکاری می‌کنیم چرا که تنها همان صف‌بندی انقلابی و غیرانقلابی که رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کرده، برای ما مهم است.

وی بیان کرد: باید برای انتخابات با مشارکت حداکثری تلاش کنیم و از اساتید و دانشجویان خواستاریم که بیشتر به این موضوع بپردازند تا بتوانیم مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از یک سال پیش تاکنون به دلیل علاقه زیادی که برای حضور در بین جوانان به ویژه نخبگان دارم بارها در دانشگاه‌های مختلف و مراکز علمی به صورت سرزده در بین نخبگان حضور یافتم اما شرایط کرونا در پارسال و امسال محدودیت هایی برای ما ایجاد کرد ولی خرسندیم که این قشر جوان و فرهیخته در چنین شرایطی در میدان حضوری فعال دارند.

وی همچنین به ادعای برخی افراد برای احتمال تقلب در انتخابات اشاره کرد و افزود: در۴۲ سال گذشته به صورت میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است و به جرات می‌توان گفت سازگاری که برای اخذ آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی دیده شده به گونه‌ای است که هیچگونه تقلبی که در نتیجه آرا اثر داشته باشد، امکان پذیرنبوده و نیست.

وی ادامه داد: گاهی اوقات سر صندوق‌ها تخلفاتی صورت می‌گیرد اما اینکه ۲۰ میلیون رای باشد و بگوییم هشت میلیون رای تقلب شده و اثر محسوسی در نتیجه انتخابات داشته باشد ، محال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: در انتخابات سال ۱۳۹۶ ریاست جمهوری نیز یکی از نامزدها نزد رهبرمعظم انقلاب رفته بود و بحث تقلب را مطرح کرده بود که رهبر معظم انقلاب در پاسخ به وی فرموده بودند که آیا این تقلب در نتیجه انتخابات تاثیرگذار بوده که از سوی نامزد مورد نظر جوابی دریافت نکرده بودند.

در این آیین برخی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای اسلامی شهر و روستا سوالات خود را مطرح کردند که ازسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان به آنها پاسخ داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...