30 هزار نیرو، مامور حفاظت از صندوق های رای در خراسان رضوی


30 هزار نیرو، مامور حفاظت از صندوق های رای در خراسان رضوی

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: 30 هزار نفر، مامور حفاظت از صندوق های رای در خراسان رضوی هستند.

سردار ابراهیم قربان زاده در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی خواف که روز گذشته برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در بحث امنیت انتخابات، برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای با ایجاد زمینه مشارکت در امنیت و با حفاظت کامل و صددرصدی از یکایک صندوق ها از یک سال قبل مشغول برنامه ریزی هستیم و حدود 30 هزار نیرو برای حفاظت از صندوق های رای به کارگیری می شوند.

وی از از مردم خواست در زمانی که بیگانگان و معاندین بر طبل عدم حضور در پای صندوق‌های رای می‌کوبند، مردم با حضور حداکثری، تیر محکمی بر قلب‌های آن‌ها بزنند و قلب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا را با حضور در پای صندوق‌های رای شاد کنند.

قربان زاده پیرامون مهمترین دستاور نیروی انتظامی خراسان رضوی در کاهش جرم و جنایت در سطح استان گفت: مهمترین دستاور نیروی انتظامی خراسان رضوی، ارتقای امنیت پایدار بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: به لطف خدا باحضور حداکثری مردم و با اجرای ماموریت ها و با مشارکت مجموعه سازمان‌ها، ادارات و دعای خانواده‌های معزز شهدا، ما در حوزه دستگیری‌ها و در بخش کشفیات و هم در بحث کاهش وقوع جرایم عمده، شاهد افزایش ارتقای امنیت و رضایتمندی بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خواف که روز گذشته برگزار شد سرهنگ علی روانبخش که پیش از این معاون فرمانده انتظامی خواف بود، به‌ عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خواف معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس