قول مدیران جشنواره فجر به اهالی موسیقی: به جلسات‌مان دعوتتان می‌کنیم!


قول مدیران جشنواره فجر به اهالی موسیقی: به جلسات‌مان دعوتتان می‌کنیم!

دعوت از هنرمندان و تشکل‌های حوزه موسیقی برای حضور در جلسات شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، قولی است که محمد اله‌یاری فومنی، حسن ریاحی، احمد صدری، شاهین فرهت، مجید کیانی و داود گنجه‌ای داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه شورای سیاستگذاری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد. در این جلسه، محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی، گزارش برگزاری سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر و گزارش شورای ارزیابی جشنواره سال گذشته را ارائه کرد. همچنین مجید کیانی، یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری با اعلام رضایت از عملکرد جشنواره در سال گذشته، توجه به تمام ژانرهای موسیقی را از رویکردهای سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر دانست. سایر اعضا شورا نیز در ادامه نظرات خود را بیان کردند.

همچنین در این جلسه مقرر شد که مسئول بخش بین‌الملل، مدیران جشنواره و اعضای هیأت انتخاب آثار و گروه‌ها سریع‌تر معرفی شوند و درباره موضوع ژانربندی جایزه باربد که سال گذشته مدنظر هیأت انتخاب آثار و گروه‌ها بود، در چند جلسه کارشناسی با حضور هنرمندان گفت‌وگو شود. همچنین مقرر شد براساس آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر، در هر جلسه شورا، از هنرمندان و تشکل‌های حوزه موسیقی برای بیان دیدگاه‌ها به منظور تقویت کیفی جشنواره و استفاده از نظرات هنرمندان دعوت شود.

محمد اله‌یاری فومنی (مدیرکل دفتر موسیقی)، حسن ریاحی (دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر)، احمد صدری، شاهین فرهت، مجید کیانی و داود گنجه‌ای، اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر هستند.

۲۵۹

کد خبر 1520676

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد