مربیگری دافی داک در قسمت دوم فیلم Space Jam


مربیگری دافی داک در قسمت دوم فیلم Space Jam

رسانه کلیک – این‌طور که پیداست در قسمت دوم فیلم هرج و مرج فضایی یعنی Space Jam: A New Legacy، دافی داک را نه در نقش بازیکن تیم لونی تونز، بلکه در نقش مربی آن‌ها می‌بینیم. قسمت دوم فیلم Space Jam به زودی و پس از 25 سال آماده اکران می‌شود. در این فیلم شاهد […] نوشته مربیگری دافی داک در قسمت دوم فیلم Space Jam اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – این‌طور که پیداست در قسمت دوم فیلم هرج و مرج فضایی یعنی Space Jam: A New Legacy، دافی داک را نه در نقش بازیکن تیم لونی تونز، بلکه در نقش مربی آن‌ها می‌بینیم.

قسمت دوم فیلم Space Jam به زودی و پس از 25 سال آماده اکران می‌شود. در این فیلم شاهد رویارویی تیم بسکتبال لونی تونز با گروه جدیدی از شخصیت‌های خبیث کارتونی هستیم که برای جدالی مهم و حساس به زمین بازی آمده‌اند.

تیم لونی تونز کاراکترهای دوست‌داشتنی و محبوبی همچون باگز بانی، لولا، توئیتی، سیلوستر، شیطان تاسمانی، پورکی پیگ، کایوت، اسپیدی گنزالس و البته یکی از بهترین بسکتبالیست‌های جهان یعنی لبران جیمز را در خود دارد. مربی‌گری تیم این بار اما بر عهده دافی داک است؛ شخصیت بامزه‌ای که در قسمت قبل او را داخل زمین مسابقه دیده بودیم، نه خارج از آن.

در تریلر قسمت دوم فیلم Space Jam دیدیم که به جز دافی داک، بقیه اعضای تیم لباس یکدست پوشیده‌اند. این معما ذهن علاقه‌مندان را به خود درگیر کرده بود تا اینکه امروز عروسک فانکو پاپ دافی داک با برچسب Daffy Duck as Coach در فروشگاه‌ها مشاهده شد و کلیه شک و شبهات را از بین برد.

اگر به خاطر داشته باشید در قسمت اول اسپیس جم، تیم لونی تونز مربی ثابتی نداشت و این مایکل جردن بود که در شرایط حساس، تیم را رهبری می‌کرد. البته مربی‌گری دافی داک ممکن است چندان به نفع اعضای تیم نباشد؛ زیرا این کاراکتر عموما به حواس‌پرتی، قضاوت‌های اشتباه، کوته‌فکری و نمایش رفتارهای خشونت‌آمیز شهرت دارد. شاید نمک فیلم به همین باشد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق