بشقاب قلمزنی اصفهان هدیه ایی نفیس از نصف جهان


 بشقاب قلمزنی اصفهان هدیه ایی نفیس از نصف جهان

بشقاب قلمزنی اصفهان را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

بشقاب قلمزنی اصفهان در سایز و طرح های مناسب به کمک ضربات چکش و قلم یا فشار دست بر روی قلم ساخته می شود. بشقاب قلمزنی شده یکی از بهترین هدایا برای تزئین دکوراسیون منزل یا محیط کار کسانی است که به هنرهای دستی اصیل ایرانی علاقه مند هستند. با توجه به قدمت و اصالت طولانی هنر قلمزنی و سبکی که از هزاران سال پیش همراه با طرح و نقوش مختلف به دوران امروزی منتقل شده، می توان گفت که استفاده از آن در منزل یا محیط کار به آن هویت می بخشد. استفاده از بشقاب قلمزنی به دلیل تناسب و نزدیکی فرهنگی در مقایسه با کالاهای خارجی گزینه بسیار مناسبتری برای خرید کادو و هدیه لوکس و ارزان قیمت می باشد. از طرفی نیز ظاهر بشقاب قلمزنی بسیار زیباست که این زیبایی را مدیون طرح و نقوش و ظریف کاری های چکش و قلم می دانند. طرح و نقوش بسیار معروفی که در بر روی بشقاب قلمزنی کار می کنند همان طرح های اصیل و با قدمت ایرانی یعنی گل و مرغ، طرح شکارگاه، پرندگان، حیوان و درخت، اسلیمی، طرح گنبد و آیه های قرآن می باشد.بشقاب های قلم زنی در سایزهای مختلف ساخته می شوند که برحسب قطر بشقاب و برحسب سانتیمتر است. زیرساخت نقره و مس معروفترین زیرساخت های مورد استفاده در ساخت بشقاب های قلمزنی شده می باشد که زیرساخت نقره ای قیمت بالاتری دارد و نوع مسی با قیمت پایینتر ولی با این حال بسیار زیبا، امکان خرید را برای همه فراهم کرده است. با توجه به تولید کارهای پرسی که در واقع تقلبی نوع دست ساز محسوب می شوند، لزوم پیدا کردن فروشگاهی معتبر برای کارهای قلمزنی شده بسیار مهم است. فروشگاه بازار مینا معتبرترین و بزرگترین فروشگاه ظروف قلم زنی در طرح و زیرساخت های مختلف با قیمت مناسب و تضمین کیفیت می باشد.

 بشقاب قلمزنی اصفهان هدیه ایی نفیس از نصف جهان

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده جدیدترین ظروف قلمزنی به سراسر کشور می باشد. خرید بشقاب قلمزنی،گلدان قلمزنی،تابلو قلمزنی و محصولات اصل و با کیفیت همراه با قیمت مناسب از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان – بازار مینا bazaremina.ir

تماس با واحد فروش : 03134651271 - 09019277512

گلدان قلمزنی دومین محصول پرفروش صنعت قلمزنی در ایران به حساب می آید که مشابه با سایر آثار قلم زنی، نمونه مرغوب آن در شهر اصفهان تولید می گردد. گلدان قلمزنی را می توان به شکل تزئینی در دکوراسیون منزل و محل کار یا همراه با گل مصنوعی یا طبیعی زیباتر ساخت. با توجه به نوع کاربرد گلدان های قلمزنی و ماندگاری و دوام بسیار بالای ظروف قلم زنی شده در برابر رطوبت و شرایط مختلف، تا سالیان طولانی می توان از آن استفاده نمود. گلدان قلمزنی با زیرساخت های مختلف تولید می گردد که محبوب ترین نمونه زیرساخت نقره ای و مسی است. بسیاری از خانم های خانه دار و حتی سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی مختلف، گلدان قلمزنی نقره را از لحاظ زیبایی، لاکچری و لوکس بودن مشابه با کالاهای گران قیمت خارجی می دانند. زیرساخت مسی هم با رنگ بسیار زیبای خود همراه با رنگ محصولات قلمزنی، ترکیب رنگ بسیار جالبی ایجاد کرده است، ضمن اینکه قیمت مناسبتر آن باعث شده تا امکان خرید برای اکثر افراد فراهم گردد. شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی کشور به خرید گلدان قلمزنی شده علاقه بسیار زیادی نشان داده اند چرا که می توانند با صرف هزینه نه چندان زیاد و با دریافت تخفیف های ویژه، محصولی بسیار زیبا و شکیل تهیه کنند. خرید عمده گلدان قلمزنی توسط سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور با هدف تجلیل از کارمندان و پرسنل نمونه انجام می گیرد ولی مهمتر از همه می توان به استفاده از گلدان قلمزنی به عنوان هدیه تبلیغاتی اشاره کرد. هدایای تبلیغاتی قلمزنی بسیار معروف هستند و خرید عمده آن علاوه بر تخفیف ویژه، سفارشی سازی نیز دارد. سفارشی سازی این نوع محصولات به صورت درج نشان و پلاک تجاری بر روی بسته بندی است. فروشگاه بازار مینا تنها فروشگاه معتبر صنایع دستی کشور می باشد که چنین خدماتی را در خرید عمده ارائه می کند.

 بشقاب قلمزنی اصفهان هدیه ایی نفیس از نصف جهان

تابلو قلمزنی محصولی بسیار زیبا با کاربردی صرفا تزئیناتی و دکوراتیو می باشد که در انواع طرح و نقش تولید می گردد و از همان تنوع زیرساخت کلیه محصولات قلمزنی برخوردار است. تابلو قلمزنی به فرم پلاک قلمزنی بسیار معروف شده و استقبال بی نظیری از آن شده است. گاهی اوقات خانم های خانه دار به دنبال خرید محصولات تزئینی دیوارکوب هستند که در عین زیبایی، قیمت مناسبی هم داشته باشد. برخی از این محصولات قیمت بسیار بالایی دارند یا اینکه چندان زیبا و شکیل نیستند و نمی توان برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی استفاده کرد. تابلو قلمزنی با قابلیت نصب به شکل دیوارکوب در جهت افقی و عمودی مناسب هر نوع سبک دکوراسیون داخلی است و فضای زیادی هم اشغال نمی کند. در خرید تابلو قلمزنی هم نگران قیمت آن نباشید چرا که با وجود ارزش هنری و زیبایی ظاهری بسیار بالا، ماندگاری طولانی و چشم نواز بودن، قیمت بسیار مناسبی دارد مخصوصا زمانی که از یک فروشگاه صنایع دستی معتبر خرید کنید.

 بشقاب قلمزنی اصفهان هدیه ایی نفیس از نصف جهان

فروشگاه بازار مینا بزرگترین و بهترین مرکز فروش عمده تابلو قلمزنی کشور می باشد و به راحتی می تواند سفارشات سازمان های مختلف کشور را برای خرید عمده تابلوهای قلمزنی شده در اسرع وقت پاسخگو باشد. در خرید عمده تابلو قلمزنی امکان ثبت نشان تجاری بر روی بسته بندی و دریافت تخفیف های باورنکردنی وجود دارد.خرید تابلو قلمزنی با طرح و نقوشی بسیار زیبا و چشم نواز برای عموم مردم امکان پذیر است. بشقاب قلمزنی، گلدان قلمزنی و تابلو قلمزنی شده پرفروش ترین محصولات قلمزنی به شمار می روند که از تمامی آنها می توان برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل یا هدیه تبلیغاتی سازمانی و شرکتی استفاده نمود. در خرید عمده ظروف قلمزنی امکان برخورداری از تخفیف های ویژه و همچنین درج نشان تجاری بر روی بسته بندی آنها وجود دارد.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان