افزون‌بر یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


افزون‌بر یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران عملیاتی و انتظامی استان با اعضای یک باند قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و 319 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر خبر داد. 

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز گذشته با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و همچنین اقدامات انتظامی شهرستان‌های خاش و ایرانشهر، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله موادمخدر از مرزهای جنوب شرق کشور به سمت این شهرستانها و سپس به شمال استان و مرکز کشور را داشتند شناسایی کردند.
وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته تکاوران پلیس در قالب چندین تیم عملیاتی با رصد منطقه در مسیرهای ارتباطی شمالی استان و همچنین شهرستان‌های ایرانشهر و خاش، این باند مسلح را که با سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه زانتیا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند مشاهده و به آنان دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.
وی بیان کرد: در این عملیات هوشمندانه سوداگران مرگ که با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبه رو شده و تاب تحمل در برابر ماموران انتظامی را نداشتند ضمن توقیف خودروهای قاچاقچیان و دستگیری چهار تن از آنان، ماموران در بازرسی از سه دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه زانتیا و همچنین محل دپوی آنان موفق به کشف یک تن و ۳۱۹ کیلوگرم مواد مخدر شده که از این مقدار ۶۰کیلو و ۴۰۰گرم آن حشیش ،۱۳ کیلوگرم هروئین، ۱۰ کیلوگرم کراک و ۸۰۰ گرم مرفین و بقیه تریاک بوده است.
سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ گلوله آرپی جی و یک قبضه کلت کمری از قاچاقچیان کشف شد، بر عزم جدی پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات