دیدار مدیرعامل نفت مسجد سلیمان با دبیرکل فدراسیون


دیدار مدیرعامل نفت مسجد سلیمان با دبیرکل فدراسیون

ظهر امروز محمد نظری مدیرعامل و مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان با منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در این ملاقات دوستانه طرفین در خصوص ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر و موارد مختلف در ارتباط با این رقابت ها به گفت و گو پرداختند. در پایان این دیدار نظری، مدیرعامل نفت مسجد سلیمان ضمن تشکر از منصور قنبرزاده، برای تیم ملی ایران در شروع مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد.

تیم نفت مسجد سلیمان در سه هفته ی اخیر لیگ برتر با 7 امتیازی که از دیدار با سپاهان – مس رفسنجان و ماشین سازی کسب کرد 27 امتیازی شد و تا رده ی دهم جدول صعود کرد و به نوعی می توان گفت حالا نفت مسجد سلیمان از جمله تیم هایی است که دغدغه ی سقوط ندارد و در هفته های پیش رو می تواند به صعود به نیمه ی بالای جدول فکر کند.

منصور قنبرزاده که پیش تر مدیر عامل باشگاه نفت تهران تعامل خوبی با مدیران عامل باشگاه ها دارد و در گام نخست کمک کرد تا تیم ها در فصل جدید بتوانند همانند گذشته مربی و بازیکن خارجی جدید بخدمت بگیرند. البته جذب خارجی ها اینبار منوط به عبور از فیلترهای خاص خواهد بود. او در این نشست ها با پرسش از مدیران عامل باشگاه ها سعی در انتقال نظرات به اعضای هیات رییسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دارد تا در نهایت تصمیماتی که برای مسابقات در فصل جدید گرفته می شود به نظرات باشگاه ها نزدیک باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!