همزمان با دهه کرامت، می توان صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) را در ایستگاه های مترو شیراز پخش کرد


همزمان با دهه کرامت، می توان صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) را در ایستگاه های مترو شیراز پخش کرد

بیات گفت: 2 سال است در تمام ایستگاه ها در آغاز کار مترو در هر روز، دعای عهد پخش می شود و می توانیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در دهه کرامت قبل از اذان ظهر یا اذان مغرب صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) در ایستگاه های مترو شیراز پخش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امین بیات»، امروز (یکشنبه 9 خرداد) در جلسه ستاد فضاسازی شهری، ستاد دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: سازمان قطار شهری یک سازمان عمرانی است و بودجه آنچنانی برای کارهای فرهنگی ندارد اما با همکاری سایر سازمان های فرهنگی فعالیت های خوبی انجام می دهد، پیش از این با همکاری دستگاه های فرهنگی نمایشگاه ها و فعالیت های خوبی به انجام رسید.

مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری (مترو) شیراز با یادآوری این مطلب که فضا سازی ایستگاه ها توسط همکاران سازمان قطار شهری شکل می گیرد و در ایام جشن و یا عزاداری، مطالب مربوطه نصب می شود، گفت: 2 سال است در تمام ایستگاه ها در آغاز کار مترو در هر روز، دعای عهد پخش می شود و می توانیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در دهه کرامت قبل از اذان ظهر یا اذان مغرب صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) در ایستگاه های مترو شیراز پخش شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، «امین حسین زاده»، هم گفت: رسالت سازمان سیما و منظر کاملا مشخص است و پس از بررسی ها در صورت امکان تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار خواهیم گذاشت.

نماینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در ستاد دهه کرامت استان فارس افزود: در بخش تزئینات فضای اطراف حرم هم این سازمان می تواند، با نصب گلدان به بهتر شدن فضای محیطی همکاری کند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان