65 شعبه اخذ رای در شهرستان خنداب پیش‌بینی شد


65 شعبه اخذ رای در شهرستان خنداب پیش‌بینی شد

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان خنداب گفت: 65 شعبه اخذ رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش‌بینی شده که این مهم بر مبنای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به‌دلیل شیوع کرونا از دوره‌های قبل از نظر شمار شعب بیشتر است.      

«حسن خزایی پور» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۱ شعبه اخذ رای برای بخش مرکزی خنداب تدارک شده که ۶ شعبه آن ثابت و یک شعبه سیار شهری است و همچنین ۱۱شعبه ثابت روستایی شهری و ۱۳شعبه سیار روستایی نیز در نظر گرفته شده است‌.
وی تصریح کرد: نیروهای مستقر در تمامی شعب اخذ رای بخش مرکزی خنداب سه نفر است.
فرماندار شهرستان خنداب اظهار داشت: در بخش قره‌چای نیز ۳۴ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که چهار شعبه ثابت شهری، ۲۲ شعبه ثابت روستایی و هشت شعبه سیار روستایی لحاظ شده است.

خزایی پور با بیان اینکه در بخش قره‌چای تمامی شعب اخذ رای سه نفره فعالیت می‌کنند، گفت: تعداد شعبات انتخابات مجلس در سال۱۳۹۸ برای شهرستان خنداب ۶۰ فقره بود که در این دوره نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج شعبه اضافه شده است.
فرماندار شهرستان خنداب یادآور شد:یک‌هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و بازرسی در برگزاری انتخابات در شهرستان خنداب نقش دارند.
خزایی پور بیان کرد: در مجموع ۴۳ شعبه ثابت و ۲۲شعبه سیار در شهرستان خنداب برای انتخابات پیش رو در نظر گرفته است.
وی ضمن تاکید بر اینکه تمامی تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رای اندیشیده شده است، گفت: در تمام شعب با نظارت کافی صورت می‌گیرد و پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود و مردم با اطمینان خاطر می‌توانند در روز انتخابات به شعب اخذ رای شهرستان خنداب مراجعه کنند.
فرماندار شهرستان خنداب یادآور شد: مردم آگاه و فهیم شهرستان خنداب همواره به انقلاب و آرمان ها پایبند بوده‌اند و در انتخابات گوناگون حضوری فعال داشته اند و در انتخابات پیش‌رو نیز با آگاهی ، بصیرت و باور به اهمیت نقش آفرینی خود، مشارکتی فعال خواهند داشت.
خزایی پور، شرکت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست و گفت: انتخابات ۱۴۰۰ باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود، چرا که حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است.
وی خاطرنشان کرد: با افزایش مشارکت مردم در این امر خطیر، ضریب امنیت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت ملت در منظر افکار عمومی جهانیان درخشان‌تر است.
شهرستان خنداب به مرکزیت شهری به همین نام در فاصله ۹۰ کیلومتر اراک واقع شده و حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۲۸ خردادماه سال جاری به صورت همزمان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره ای مجلس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی