طرز تهیه شیره توت سفید


طرز تهیه شیره توت سفید

شیره توت سفید   شیره توت سفید بسیار عالی و مقوی است این شیره را تهیه کنید و صبح ها همراه با ارده میل نمایید طبع را گرم میکند و از بین برنده بسیاری از بیماری ها است فیلم آموزش مربای توت فرنگی و توت سفید را هم ببینید   طرز تهیه شیره توت سفید … نوشته طرز تهیه شیره توت سفید اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

شیره توت سفید

شیره توت سفید بسیار عالی و مقوی است این شیره را تهیه کنید و صبح ها همراه با ارده میل نمایید طبع را گرم میکند و از بین برنده بسیاری از بیماری ها است

طرز تهیه شیره توت سفید

طرز تهیه شیره توت سفید

توت تازه رو بعد از شستن داخل قابلمه بزرگی میریزیم و روشو آب جوش میریزم تا روی توتها رو کامل بپوشونه و حدود سه بند انگشت هم بالاتر از توتها باشه و میذاریم روی حرارت تا حدود دوساعت باشعله متوسط بجوشه و شیرینی توت به طور کامل داخل آب بره. بعد زیرشو خاموش میکنیم

و وقتی کمی از داغی افتاد از آبکش ردش میکنیم و تفاله رو دوباره داخل قابلمه انتقال میدیم بازم روش آب میریزیم تا روی توتهارو بگیره.و حدود بیست دقیقه دوباره بجوشه تا عصاره نهایی توت هم ازش بیرون بیادو دوباره از ابکش رد میکنیم و با گوشت کوب کمی فشارمیدیم تا فقط تفاله باقی بمونه و اب نداشته باشه.

تفاله رو دور میریزیم. و ابی که از ابکش رد کردیم رو به اون قبلی اصافه میکنیم و اینبار همش رو از الک رد میکنیم تا صاف صاف بشه و تخمه و گوشت توت داخلش نباشه. بعد آب صاف شده رو داخل قابلمه میریزیم.

طرز تهیه شیره توت سفید

ابتدا شعله زیاد باشه تابجوش بیاد بعد وسطاش شعله رو ملایم میکنیم و مراقبش هستیم که نسوزه تا جایی ریز ریز بجوشه که به غلظت شیره برسه البته کمی شلتر چون در حال جوشه و وقتی خنک بشه کمی سفتر میشه.

هرجا که شیره انگور استفاده میشه اینم.جایگزینی براش هست. مثل حلوا. دسر. ارده و شیره. و بسیار مقوی و سرشار از آهن برای کودکان.

طرز تهیه شیره توت سفید

با توت سفید لاغر شوید

▫️توت سفید حاوی مقادیر زیادی فیبر است که باعث کاهش اشتها شده و به لاغری و کاهش وزن افراد کمک میکند

طرز تهیه شیره توت سفید

▫️چای برگ درخت توت با بهبود متابولیسم چربی از چاقی جلوگیری میکند. متخصصان توصیه میکنند که قبل از هر وعده‌ی غذایی یک فنجان چای برگ درخت توت بنوشید تا اشت‌های شما کاهش پیدا کند و از جذب چربی جلوگیری کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا