اولین عکس از 3 کودک کشته شده در پرونده قاتل عام خانوادگی زاهدان


اولین عکس از 3 کودک کشته شده در پرونده قاتل عام خانوادگی زاهدان

حوادث رکنا: خانواده زاهدانی به طرز هولناکی در خانه خودشان قتل عام شدند.

زبیر، علی و امیرحسین 3 کودک از مقتولان قتل عام زاهدان هستند که با شلیک گلوله های مرگبار کشته شدند.

قتل عام خانواده زاهدانی در خیابان شهید فاضلی شهر زاهدان، لحظه ها پر التهابی برای اهالی این محله رقم زده است.

اولین عکس از 3 کودک کشته شده در پرونده قاتل عام خانوادگی زاهدان

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، خیابان شهید فاضلی زاهدان جایی است که ظهر امروز آبستن التهابی هولناک شد.

مردم از خیابان های اطراف به اینجا سرک می کشند و به خانه خانواده کاشانی چشم می دوزند که همه ساکنان آن قتل عام شده و به کام مرگ فرو رفتند و در خانه شان بوی خون پیچید. حالا از خانواده کاشانی تنهای یک بازمانده باقی مانده است : پدر خانواده که روز قبل از جنایت راهی زندان شد.

راز جنایت 8 ساعت بعد از وقوع فاش شد

ساعت حدود دوازده و نیم ظهر روز یازدهم خرداد بود که گزارش قتل عام خانواده کاشانی در دستور کار پلیس زاهدان قرار گرفت.

سردار طاهری، فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا جزییات این حادثه را این طور شرح داد: ساعت حدود دوازده بود که یکی از آشنایان خانواده با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که در پی تماس های بی نتیجه مکرر، نگران ساکنان خانه شده و بالاخره وارد خانه آنها شده و با جسدهای غرق در خون مواجه شده بود. بلافاصله عوامل انتظامی، تیم کارآگاه و بازپرس ویژه قتل برای رسیدگی وارد صحنه قتل شدند و مشاهده شد، دو خانم و شش کودک جان خود را از دست داده اند که در میان قربانیان یک نوزاد هشت ماهه هم بود. همانطور که در خبر اولیه هم اشاره شد، پدر این خانواده زندانی بوده و مدتی قبل با قرار وثیقه آزاد شده بود اما ظهر روز دهم خرداد خود را به زندان معرفی کرد.

سردار طاهری در ادامه گفت: بررسی ها نشان می دهد هنگام کشف اجساد حدود 8-9 ساعت از وقوع قتل گذشته بود. همه قربانیان به ضرب گلوله از پا در آمده اند.

هیچ کس صدای شلیک گلوله ها نشنیده است

سراغ نانوایی محل می رویم. شخصی که خانه اش پشت خانه خانواده کاشانی است و نانوایی اش در همان خیاباناست، درباره این جنایت به خبرنگار رکنا می گوید: «خانواده کاشانی از بومیان این محله نیستند. مدتی قبل یک خانه دو طبقه را در این خیابان اجاره کردند. رفت و آمدشان خیلی کم بود و چون تازه وارد بودند کسی شناخت چندان از آنها ندارد. فقط می دانیم از طایفه براهویی هستند. ظهر بود که با حضور پلیس و آتش نشانی متوجه شدم اتفاقی در این خانه افتاده است. اول فکر کردم آتش سوزی ای چیزی رخ داده است، اما آتشی در کار نبود. از همسایه ها شنیدم که همه اهل خانه با شلیک گلوله کشته شده اند.اما هیچ کس صدای تیراندازی نشنیده بود. در چپ و راست خانه و روبروی آن، منازل مسکونی هست. اما هیچ کس حرفی از اینکه صدای شلیک گلوله شنیده باشد نمیزد. اگر کسی صدای شلیک را شنیده بود حتما به گوش ما می رسید.»

تیر خلاص به نوزاد 8 ماهه

شنیده ایم یک مادر با شش فرزندش به قتل رسیده اند و نفر هشتم پیرزن همسایه بوده که شب را در خانه خانواده کاشانی گذرانده و همان جا خوابیده بوده است. یکی دیگر از اهالی محل می گوید:«پیرزنی که خانه شان بود همسایه ما نبود. شنیده ایم مادر آقای کاشانی بوده است. یک نفر می گفت قاتل به قربانیان تیر خلاص زده بوده و حتی اسلحه را در دهان بچه 8 ماهه فرو برده و او را با شلیک داخل دهانش از پا درآورده است.»

عامل قتل چه اختلاف حسابی با پدر خانواده داشته است؟

زمزمه ها در میان اهالی محل تمامی ندارد. همین زمزمه هایی که گاهی بزرگترین حقیقت را روشن می کند و بهترین سرنخ را به دست می دهد. یک نفر می گوید:«پدر این بچه های طفل معصوم به اتهام قاچاق مواد مخدر زندانی بود. شنیده ایم که با عده ای قاچاقچی اختلافاتی داشته است و شاید عامل این جنایت هر که هست، بر سر همین اختلافات مالی این جنایت را رقم زده باشد. خانواده کاشانی وضع مالی خیلی ضعیفی داشتند.»

بررسی های قضایی برای پیدا کردن ردی از عاملان پرونده ادامه دارد و کارآگاهان برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در تلاش هستند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 2.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در