قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد


قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

شرکت خودروسازی فردا از چند روز قبل، شماره گذاری FMC SX5 را با مدل 1400 شروع کرده و حال می بینیم که این کراس اوور جدید در بازار آزاد قیمت گذاری شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، سری اول کراس اوور SX5 فردا موتورز با قیمت قطعی ۶۲۹ میلیون تومان و تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان ثبت نام شد. به عبارت ساده تر معیار محاسبه سود مشارکت و تأخیر برای مشتریان این شرکت، عدد ۵۸۹ میلیون تومان بوده و با توجه به سود مشارکت، FMC SX5 را با قیمتی کم تر از این عدد تحویل گرفته اند. حال می بینیم که در روزهای گذشته آگهی های فروش این کراس اوور مونتاژی در فضای مجازی و وبسایت های خرید و فروش خودرو درج شده است و دلالان و فروشندگان قیمت ۶۰۹ و ۶۱۰ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می کنند. پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که این قیمت برای حواله های نزدیک به تحویل است و نمونه های آماده تحویل با قیمتی فراتر از ۶۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده اند. اما نکته قابل توجه این است که با توجه به شرایط رکودی بازار خودرو، هنوز خرید و فروش قطعی در نمایشگاه ها برای FMC SX5 خودروسازی فردا ثبت نشده است.

با این حال، درج آگهی فروش این خودرو نشان می دهد که تحویل به نسبت گسترده این کراس اوور جدید از سوی فردا موتورز شروع شده است و به احتمال زیاد در هفته های آتی، تردد این خودروی مونتاژی در جاده های کشور بیش تر می شود. در حال حاضر، شرکت خودروسازی فردا دور جدید پیش فروش FMC SX5 را با قیمت قطعی و تخفیف ۲۰ میلیون تومان آغاز کرده و موعد تحویل را ۱۲۰ روزه اعلام نموده است. همچنین در کنار فروش این کراس اوور، خودروسازی فردا پیش فروش ۱۲۰ روزه سدان جدید ۵۱۱ را با قیمت قطعی نیز آغاز کرده است.

قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

مشخصات فنی و امکانات کراس اوور FMC SX5 فردا موتورز

کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا در جایگاه محصولات کلاس C قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی با فناوری MIVEC مجهز است. این خودرو ۱۲۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر به جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می کند. این جعبه دنده CVT که نسل سوم گیربکس های پیوسته کمپانی نیسان است، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی SX5 می رساند. دو کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی دورنگ چرم، فرمان کمکی برقی ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات FMC SX5 است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم