اقتدار ایران ریشه در حضور مردم دارد


اقتدار ایران ریشه در حضور مردم دارد

قشم- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقتدار ایران ریشه در حضور و مشارکت مردم دارد و برای نشان دادن این اقتدار لازم است انتخابات 1400، با حضور پرشور مردم برگزار شود.

علی درویش‌پور روز چهارشنبه در همایش نقش علما در وحدت اسلامی افزود: سختی‌ها و مشکلات به ویژه در اقتصاد به دلیل تحریم‌های ظالمانه ایجاد شده است و برای برون رفت از این وضعیت، باید به نظام اعتماد کرد و با وحدت و همدلی، از آن حمایت کرد.

وی ادامه داد: مشی دشمنان در انتخابات پیش رو این است که با ایجاد اختلاف در بین مردم ایران، جمهوری اسلامی را ضغعیف نشان دهند و مشارکت مردم را به حداقل برسانند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هرکجا تفرقه و جدایی ایجاد شود، ضعف و سستی در امت اسلام رخ می‌دهد که هم‌اکنون این امر در کشورهای منطقه به وضوح مشاهده می‌شود.

وی اظهار کرد: آنجا که بین مسلمانان جهان وحدت ایجاد شده، قدرت،عزت و توانایی جهان اسلام را شاهد هستیم

درویش‌پور افزود: وحدت جهان اسلام با شکل گیری تمدن نوین اسلامی در ایران رقم خورد و روز به روز بالنده تر به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام همواره به دنبال تضعیف اسلام بودند و یکی از راهبردها برای مقابله با آن، انسجام بین امت اسلامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: امروز نقش رهبران و علمای اسلام ممتاز و بی بدیل است و با شناخت به موقع نیات پلید دشمن و هدایت مردم، توانسته‌اند نقشه شوم آنان را شکست دهند.

درویش‌پور ضمن دعوت از مردم قشم برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: خون‌های بسیاری برای پاسداشت این آب و خاک ریخته شده است و دل مادران این سرزمین با حضور در انتخابات شاد می‌شود.

وحدت شیعه و اهل سنت قشم زبانزد است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وحدت شیعه و اهل سنت قشم زبانزد است و در بدو ورود به شهرستان می‌توان این انسجام، همدلی و یکرنگی را احساس کرد.

وی افزود: استمرار این وحدت به عنوان یک ظرفیت ممتاز در جزیره باید حفظ شود.

درویش‌پور تصریح کرد: قشم ظرفیت‌های بسیار ممتازی دارد که علمای جزیره می‌توانند د تشویق مردم برای بهسازی و رشد این منطقه نقش بی بدیلی ایفا کنند.

همایش نقش علما در وحدت اسلامی با حضور امامان جمعه شهرستان، علمای شیعه و اهل سنت استان هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، فرمانده بسیج سپاه ناحیه قشم، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران استان و شهرستان در بندر لافت جزیره قشم برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان