شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند/ تکلیف ما شرکت در انتخابات است


شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند/ تکلیف ما شرکت در انتخابات است

فرمانده قرارگاه کربلا، با بیان اینکه شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند، گفت: با حضور در پای صندوق های رای و تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا در مراسم اربعین سردار «محمدعلی حق بین»، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت که در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک لنگرود برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند، گفت: اکنون وظیفه ماست که دین خودمان را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی با بیان اینکه سردار حق بین از ۱۵ سالگی سربازی و جانبازی در جبهه اسلام و انقلاب را آغاز کرد، افزود: این سردار عزیز در ابعاد مختلف نظامی از فرماندهی دسته و گروهان و گردان تا جانشینی و فرماندهی لشکر و مشاور فرماندهی سپاه مسئولیت های خطیری بر عهده داشت و در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس نقش آفرین بود.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب، با اشاره به جانبازی و شیمیایی سردار حق بین در دوران جنگ، تصریح کرد: سردار حق بین در جبهه مقاومت نیز جانفشانی کرد و با فرماندهی ایشان دو شهر نبل و الزهرا بعد از چهار سال آزاد شدند و حاج قاسم سلیمانی از رزمندگان این عملیات تعبیر به خبیرگشا کرد.

خادم سیدالشهدا، با بیان اینکه شیعیان نبل و الزهرا دور تا دور شهر را سنگربندی کرده بودند و اجازه نفوذ داعش را نمی دادند، خاطرنشان کرد: نتیجه مقاومت پیروزی است و مردم سوریه و عراق این فرهنگ را از مقاومت ملت ایران در خرمشهر و آبادان و دزفول و سوسنگرد دریافت کردند.

وی با اشاره به تلاش های حاج قاسم سلیمانی برای شکل گیری مقاومت سوریه، عنوان کرد: رزمندگان اسلام همانگونه که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، در جبهه مقاومت نیز نقش آفرین شدند؛ این در حالی است که داعش تا ۲۰ کیلومتری کربلا رسیده و ۸۰ درصد سوریه را به تصرف درآورده بود، اما سلیمانی ها و حق بین ها و رزمندگان غیور جبهه مقاومت ایستادند و مقاومت کردند و با دشمن جنگیدند.

فرمانده قرارگاه کربلا، با بیان اینکه سردار سلیمانی در استان گیلان وعده پایان داعش را داد، گفت: سلیمانی ها و حق بین ها با تفکر انقلابی و ولایی به تکلیفشان عمل کردند و جانشان را در راه اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

وی پیروزی اخیر غزه را نتیجه فرهنگ مقاومت دانست و عنوان کرد: مبارزات ملت مظلوم فلسطین از سنگ به موشک تبدیل شده و رژیم صهیونیستی را مجبور به آتش بس کرده است. این پیروزی ها نشات گرفته از فرهنگ مقاومت و استقامت و مبارزه با استکبار جمهوری اسلامی است که قدرت دین را نشان می دهد.

خادم سیدالشهدا، با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ...»، اضافه کرد: شهدا عشق به اهل بیت(ع) داشتند و اهل بیت(ع) در قیامت میزبان شهدا خواهند بود.

فرمانده قرارگاه کربلا، با بیان اینکه داعش آمده بود تا رو در روی ایران بایستد، خاطرنشان کرد: شهدای قهرمان ما با جوانمردی و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان ایستادند و آنان را در سنگر خودشان از بین بردند و اگر این مجاهدت ها نبود، آسیب های زیادی را متحمل می شدیم.

وی تکلیف امروز ملت ایران را شرکت در انتخابات دانست و یادآور شد: آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی و منافقین و سلطنت طلبان در مقابل جبهه اسلام ایستادند و می خواهند حضور مردم در انتخابات را کاهش دهند.

فرمانده قرارگاه کربلا، با اشاره به مشارکت ۹۵ درصدی مردم سوریه در انتخابات این کشور و انتخاب بشار اسد، عنوان کرد: آمریکا می خواست دولت سوریه را از بین ببرد، اما جبهه مقاومت با محوریت حاج قاسم سلیمانی همه معادلات دشمن علیه سوریه و جهان اسلام را بر هم زد.

خادم سیدالشهدا با بیان اینکه ملت ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید می کند، گفت: با حضور در پای صندوق های رای و تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند/ تکلیف ما شرکت در انتخابات است

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت