راه اندازی صدا وسیمای اختصاصی در زندان تهران بزرگ


مددجویان هنرمند در زمینه گویندگی، تصویر و صدابرداری، تدوین، اجرای برنامه هایی مانند تواشیح، آموزش قرآن، سرود، تئاتر و فیلم همکاری داشته، در کنار آن اطلاعیه هایی مانند دستورالعمل های جدید قوه قضائیه و نیز اسامی افرادی که همان روز به مرخصی اعزام یا آزاد خواهند شد پخش می گردد.

راه اندازی صدا وسیمای اختصاصی در زندان تهران بزرگ

صداوسیمای ندامتگاه تهران بزرگ کار خود را با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور و پخش اخبار رویدادهای این مرکز آغاز کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدعبداله مرتضوی در مراسم افتتاح صدا و سیمای ندامتگاه تهران بزرگ با اشاره به لزوم ارتقای امر اطلاع رسانی و نیز غنی سازی اوقات فراغت مددجویان گفت: بایستی از اینگونه ظرفیت ها در تمام زندان های کشور جهت ارتقای امور آموزشی و اطلاع رسانی استفاده نماییم.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: از طریق زیرساخت صدا وسیمای زندان ها می توان برنامه های متنوع به ویژه در بخش فرهنگی تولید و پخش نمود تا اهداف اصلاحی و تربیتی سریعتر از گذشته محقق شود.

همچنین در این مراسم که با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و اخبار رویدادهای این مرکز توسط یکی از مددجویان آغاز شد، مدیر کل زندان های استان تهران نیز ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، علاوه بر برنامه های آموزشی و سرگرم کننده، در خصوص اعلام بخشنامه ها، دستورالعمل ها و نتایج شوراهای طبقه بندی و اعلام نام زندانیانی که به مرخصی اعزام و یا آزاد می شوند، اطلاع رسانی می شود.

سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می‌کند با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون خدمت کنیم.

مقام ارشد زندان های استان تهران، در خصوص پیگیری های قبلی مبنی بر پوشش تلویزیونی در محوطه ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با تلاش کارشناسان و دکلبندان اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام و همچنین اداره فنی مهندسی، عملیات انتقال، پی ریزی و نصب دکل جدید در این مرکز صورت گرفت و در حال حاضر پوشش مطلوب و حداکثری سیگنال تلویزیونی در منطقه برقرار شده است.

وی ادامه داد: در ایام کرونا که سعی می شود تجمعات افراد به حداقل برسد، با ایجاد مرکز صدا و سیمای زندان در صورت برگزاری دوره یا مراسم آموزشی و هنری در یکی از واحد ها، کلیه مددجویان ندامتگاه نیز از این برنامه ها استفاده می کنند و می توان همزمان تمام افراد علاقمند، بیینده برنامه ها باشند.

بنا بر این خبر، مددجویان هنرمند در زمینه گویندگی، تصویر و صدابرداری، تدوین، اجرای برنامه هایی مانند تواشیح، آموزش قرآن، سرود، تئاتر و فیلم همکاری داشته، در کنار آن اطلاعیه هایی مانند دستورالعمل های جدید قوه قضائیه و نیز اسامی افرادی که همان روز به مرخصی اعزام یا آزاد خواهند شد پخش می گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس