پرده‌برداری از تورینگ سوپرلگرا آرِس RH95


پرده‌برداری از تورینگ سوپرلگرا آرِس RH95

کمپانی تورینگ سوپرلگرا به‌صورت رسمی از خودروی آرس RH95 خود رونمایی کرد. این خودرو برای گرامی داشت نود و پنجمین سالگرد تأسیس کمپانی تولید شده است. تورینگ سوپرلگرا می‌گوید این محصول جدید تکامل یافته فلسفه طراحی‌ای است که پیش از این در دیسکو ولانت کوپه بکار رفته بود. آرس RH95 همچنین اولین خودروی پیشرانه وسط … The post پرده‌برداری از تورینگ سوپرلگرا...

کمپانی تورینگ سوپرلگرا به‌صورت رسمی از خودروی آرس RH95 خود رونمایی کرد. این خودرو برای گرامی داشت نود و پنجمین سالگرد تأسیس کمپانی تولید شده است. تورینگ سوپرلگرا می‌گوید این محصول جدید تکامل یافته فلسفه طراحی‌ای است که پیش از این در دیسکو ولانت کوپه بکار رفته بود. آرس RH95 همچنین اولین خودروی پیشرانه وسط این برند محسوب می شود.

پرده‌برداری از تورینگ سوپرلگرا آرِس RH95

سوپرکار جدید تورینگ سوپرلگرا احتمالاً بر پایه فراری ۴۸۸ پیستا بنا شده و از بدنه‌ای کاملاً تغییر یافته نسبت به فراری استفاده می‌کند. به لطف درب‌هایی با لولاهای قیچی مانند، آرس RH95 بنا به قول سازنده فرایند ورود و خروج بسیار ساده‌تری به کابین داشته و میدان دید کلی آن نیز خوب است. این شرکت همچنین مدعی شده ارگونومی کابین به حدی خوب است که آن را برای استفاده روزمره مناسب می‌کند.

پرده‌برداری از تورینگ سوپرلگرا آرِس RH95

به منظور اطمینان از وجود حداقل وزن و ارائه بهتری پرفورمنس در جاده، بدنه این خودرو از فیبر کربن ساخته شده است. برای ایجاد حداکثر دقت و کیفیت نیز از متریال CFRP استفاده شده و این مواد با تکنولوژی ویژه‌ای در ۱۲۰ درجه سلسیوس تولید شده‌اند. تورینگ سوپرلگرا قول بهترین نسبت وزن به استحکام را نیز داده است.

۱۸ دستگاه از این خودرو برای تولید برنامه ریزی شده و هر یک از آن‌ها پیش از تحویل به مشتری فرایندهای کیفیت و تست گسترده‌ای را طی خواهند کرد.

سالواتوره استرانچی مدیر تورینگ سوپرلگرا می‌گوید:

آرس RH95 دستاورد شاخص دیگری در تاریخ ۹۵ ساله تورینگ است. یک‌بار دیگر ما توانایی خود برای تولید محصول خلاقانه با استفاده از تکنیک‌های ساخت پیشرفته را نشان داده‌ایم.

زیر پوست این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری با قدرت ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر قرار دارد که این ارقام اندکی بهتر از فراری ۴۸۸ پیستا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک