ستاد مرکزی انتخاباتی رییسی در خراسان شمالی فعال شد


ستاد مرکزی انتخاباتی رییسی در خراسان شمالی فعال شد

بجنورد- ایرنا - ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی از نامزدهای پست ریاست جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم آغاز به کار این ستاد انتخاباتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان های خراسان شمالی، روحانیون و علمای سنی مذهب ترکمن و سایر اقشار مردمی حضور داشتند.

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران همیشه در بزنگاه های تاریخی حماسه آفریده اند، اظهار داشت: برخلاف بسیاری از تبلیغات رسانه های بیگانه ملت ایران باز هم در ۲۸ خرداد ماه حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت.

امان الله حسین پور افزود: در واقع این ملت ولایتمدار درس خود را پس داده اند و هیچ‌گاه نظام را در میان هجمه های دشمنان تنها نگذاشته اند.

وی با اشاره به برخی از احزابی که صحبت از عدم مشارکت می زنند، افزود: باید همه جریان های سیاسی و احزاب اگر به عزت و سربلندی ایران می اندیشند در این رویداد سیاسی حضوری موثر داشته باشند.

حسین پور با بیان اینکه دولت آینده باید تشنه خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: آینده وقتی روشن است مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد دولتی اصلح و خدامحور را برگزینند.

حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق های رای

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و رازوجرگلان در مجلس هم اظهار داشت: مردم جدای از حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد باید حضوری هوشمندانه نیز در پای صندوق های رای داشته باشند زیراکه اثرات رای تا سال ها بعد از انتخاب باقی خواهد ماند.

دکتر سیدمحمد پاکمهر افزود: در واقع با انتخاب فردی اصلح و انقلابی که نگاه به ظرفیت های درونی کشور دارد، می توانیم بسیاری از مشکلات معیشتی کنونی را حل کنیم.

وی با اشاره به تصویب طرح راهبردی قانون لغو تحریم ها در مجلس، خاطرنشان کرد: با تصویب این قانون قدرت دیپلماسی کشور برای خنثی سازی تحریم ها افزایش یافت و جلو بسیاری از امتیازهای کشورهای اروپایی گرفته شد.

پاکمهر با اشاره به تولید کیت های آزمایشی کرونا در کشور افزود: نگاه و اعتماد به نیروهای درونی کشور موجب شده است که حتی در شرایط تحریم نیز در تولید کیت های آزمایشگاهی با دیگر کشورها رقابت کنیم.

وحدت خراسان شمالی در پای صندوق رای

نماینده دیگر بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و رازوجرگلان در مجلس هم با بیان اینکه وحدت خراسان شمالی در پای صندوق رای نمایش داده می شود، افزود: همیشه وحدت مثال زدنی شیعه و سنی استان در حضور حداکثری آنها در رویدادهای سیاسی انتخاب تجلی پیدا می کند.

دکتر محمد وحیدی با بیان اینکه رییس جمهوری آینده باید فردی صادق باشد، اظهار داشت: دادن وعده هایی که خارج از قانون و توانایی یک کاندید است بی تردید در بلند مدت بی اعتمادی به نظام را در پی خواهد داشت.

حضور در انتخابات واجب شرعی است

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل کشور در خراسان شمالی با بیان اینکه حضور در انتخابات واجب شرعی است، اظهار داشت: فارغ از انتخاب فردی اصلح برای ریاست قوه مجریه، وظیفه هر یک از افراد جامعه، حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

آخوند گلدی کمالی افزود: در واقع در شرایط کنونی کشور وحدت ملی از ضروریاتی است که می توانیم در پای صندوق های رای آن را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه اهل سنت همیشه حضوری پرشور در حماسه های سیاسی کشور داشته است، تصریح کرد: برخلاف بسیاری از تفاسیر این بار نیز اهل سنت خراسان شمالی با پیروی از ولی فقیه در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری پرشور خواهد داشت و مهر تایید بر نظام و ارزش های انقلابی آن خواهد زد.

طی حکمی از سوی دبیر ستاد مرکزی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، غلامحسین هادی زاده به‌عنوان ریاست ستاد انتخاباتی وی در خراسان شمالی منصوب شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به طور همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان