ادعای رسانه روسی؛ گره مذاکرات وین قبل انتخابات ایران باز نمی شود!


ادعای رسانه روسی؛ گره مذاکرات وین قبل انتخابات ایران باز نمی شود!

امید ها و نا امیدی های زیادی به گفتگوهای وین بسته شده اما دیگر برای همه کارشناسان واضح است که گره انتخابات وین قرار نیست قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران باز شود. اگر آمریکایی ها و اروپایی ها بنا داشتند این گره را باز کنند تا الآن فرصت کافی برای باز کردن آن را داشتند و می توانستند شرایطی ایجاد کنند تا تیم حامی مذاکرات و گفتگو ها با غرب شانسی در...

نواندیش: امید ها و نا امیدی های زیادی به گفتگوهای وین بسته شده اما دیگر برای همه کارشناسان واضح است که گره انتخابات وین قرار نیست قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران باز شود.

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس بین الملل نواندیش، وبسایت روسی اسپوتنیک در مورد گره نشست وین و چگونگی باز شدن آن نوشت: اگر آمریکایی ها و اروپایی ها بنا داشتند این گره را باز کنند تا الآن فرصت کافی برای باز کردن آن را داشتند و می توانستند شرایطی ایجاد کنند تا تیم حامی مذاکرات و گفتگو ها با غرب شانسی در انتخابات داشته باشد.

ادعای رسانه روسی؛ گره مذاکرات وین قبل انتخابات ایران باز نمی شود!

گو اینکه هنوز بسیاری درگیر نتیجه اعلام نظرهای شورای نگهبان می باشند اما دیگر همه می دانند که آقای همتی ادامه دهنده راه اعتدالیون یا همان دولت آقای روحانی می باشد و آقای مهرعلی زاده ادامه دهنده راه اصلاح طلبان.

وهر کارشناسی می داند مهم نیست که چه شخصی سر کار بیاید بلکه مهم آن است که چه تیمی سر کار بیاید.

حال ظاهرا آمریکایی ها به دنبال آن هستند ببینند می توانند با امتیاز دادن به قول معروف قطره چکانی در حدی امتیاز دهند که یکی از این دو نفر در انتخابات پیروز شوند یا نه، اگر چنین باشد هیچ بعید نیست که به یکباره اعلام کنند که مثلا توافق شده فلان تحریم ها لغو شود.


اما اگر مطمئن باشند که امتیاز دادن آنها منجر به به قدرت رسیدن یکی از این دو نفر نخواهد بود هیچ دلیلی نمی بینند که بخواهند فعلا امتیازی به تیم مذاکره کننده ایرانی بدهند.

حال اگر شخصی مانند آقای رئیسی یا جلیلی یا رضایی یا قاضی زاده یا زاکانی پیروز شود آنها بررسی خواهند کرد که رویکرد وی درباره مذاکرات چه خواهد بود و چه افرادی قرار است نمایندگی ایران در گفتگو ها را داشته باشند.

اگر احساس کنند که ممکن است به یکباره تیمی سر کار بیاید که نمی توانند با آن کنار بیایند قطعا به دنبال آن خواهند بود تا قبل از اینکه جناب آقای روحانی دولت را تحویل دولت بعد بدهد به توافقی با ایران برسند و دست نظام جمهوری اسلامی را با یک توافق بند کنند.

اما اگر احساس کنند ممکن است تیمی سر کار بیاید که شاید بتوانند همین روند فعلی را با آن ادامه دهند قطعا تلاش خواهند کرد گره را سفت تر ببندند تا فعلا همه درگیر مذاکرات بی پایان در وین باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی