آغاز تولید مدل‌های 2022 شورولت کامارو از ماه سپتامبر


آغاز تولید مدل‌های 2022 شورولت کامارو از ماه سپتامبر

کامارو تغییراتی را برای عرضه به‌عنوان مدل 2022 درنظر گرفته که بیش‌تر آن‌ها را درسطوح مختلف آپشن‌ها می‌توانیم ببینیم. البته تمام پیشرانه‌های چهار، شش و هشت‌سیلندر کماکان قابل انتخاب خواهند بود؛ اما به‌عنوان مثال پیشرانه‌های هشت‌سیلندر صرفا در سری SS قابل انتخاب هستند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،کامارو تغییراتی را برای عرضه به‌عنوان مدل ۲۰۲۲ درنظر گرفته که بیش‌تر آن‌ها را درسطوح مختلف آپشن‌ها می‌توانیم ببینیم. البته تمام پیشرانه‌های چهار، شش و هشت‌سیلندر کماکان قابل انتخاب خواهند بود؛ اما به‌عنوان مثال پیشرانه‌های هشت‌سیلندر صرفا در سری SS قابل انتخاب هستند.
درعین حال روند تولید این محصولات با مدل‌های ۲۰۲۲ از ۲۰ ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. البته تا پیش از این قرار بود که روند تولید این سری جدید از ۱۴ ژوئن سال جاری آغاز شود.
اما درنهایت این موضوع به‌زمان دیگری موکول شد. هیچ توضیحی درباره این تاخیر ارائه نشده؛ اما اعلام شده که این تاخیر شامل هر دو مدل کوپه و بدون‌سقف (کانورتیبل) از شورولت کامارو خواهد بود. روند سفارش‌پذیری برای کامارو ۲۰۲۲ از روز هشتم آوریل آغاز شده و البته ما هنوز نمی‌توانیم دید واضحی درباره تغییرات درطراحی کامارو ۲۰۲۲ داشته باشیم. اما گزارش رسانه‌ها از اعمال تغییراتی در ظاهر و تجهیزات این مدل حکایت دارد.
البته اضافه شدن رنگ‌های جدید به‌کامارو تایید شده است. در این میان امکان حذف پیشرانه دو لیتر توربوشارژ ۲۷۵ اسب‌بخاری نیز مطرح شده و البته ظاهرا قرار است ضعیف‌ترین نسخه از کامارو پیشرانه تنفس‌طبیعی داشته باشد. براساس برنامه قبلی ششمین نسل از شورولت کوروت سال ۲۰۲۳ از رده خارج خواهد شد و هنوز درباره نسل هفتم این خودرو بحثی مطرح نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا