با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید!


با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید!

آستین از بخش های مهم لباس است که تاثیر زیادی روی جذابیت و زیبایی آن دارد. این تاثیر تا جایی است که شما با استفاده از یکی از انواع مدل آستین زنانه و دخترانه می توانید جایگاه و نوع لباس را عوض کرده و حتی در چاق و لاغر نشان دادن شما موثر است. از […] نوشته با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید! اولین بار در دلبرانه پدیدار شد.

با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید!

با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید!

آستین از بخش های مهم لباس است که تاثیر زیادی روی جذابیت و زیبایی آن دارد. این تاثیر تا جایی است که شما با استفاده از یکی از انواع مدل آستین زنانه و دخترانه می توانید جایگاه و نوع لباس را عوض کرده و حتی در چاق و لاغر نشان دادن شما موثر است. از این رو بهتر است که شما با مدل انواع آستین مانتو آشنا شوید تا با توجه به اندام و استفاده خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در گذشته این طرز فکر وجود داشت که برای داشتن یک مانتو منحصر به فرد باید به سراغ دوخت و برش های خاص و پارچه های گران قیمت بروند. اما شما می توانید با تغییر جزیی در مدل آستین مانتو یا مدل مچ آستین مانتو می توانید مدل دیگری خلق کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با انواع آن آشنا کنیم.

انواع مدل آستین مانتو زنانه و دخترانه ۲۰۲۱

خیلی از افراد و خانم ها لباس های بدون آستین را جذاب تر می دانند، اما پوشیدن لباس های آسیتن دار موجب می شود تا از پوست شما محافظت شود. در این میان افرادی که زیر بغل افتاده دارند باید حتما به دنبال لباس های با آستین باشند.

در حالت کلی دو نوع آستین وجود دارد: آستین های سر خود و چسبیده و آستین های جداگانه. جدای از آن براساس قد نیز پنج نوع آستین مانتو وجود دارد: مدل حلقه ای، مدل کاپ، مدل کوتاه، مدل سه ربع و مدل کامل یا بلند.

هر مدل مانتوی با توجه به نوع وسبک خود نیازمند آستین متناسب با خودش است. در جدول زیر شما را با انواع مدل آستین مانتو با توجه به دوخت آن آشنا می کنیم و در ادامه به توضیح چند مدل رایج آن می پردازیم.

معمولیپروانه ایافتادهفانوسیمربعیچین دارپافیلیفانتزیگل رزحلزونی
آف شولدرکیمونوپفیکلاسیکمثلثیچاک دارروی همدلمانبالداربرگی
بیشابدراپهفرشته ایژولیتیویراگواشاعریساده لوله ایتزئینیپرنسسیطرح گل
شنلیخفاشیبادکنکیفیلیپینیکیسه ایخربزه ایزیپ دارکپپروانه ای
گلبرگیکلاهیمچیپیلی داردهقانیژیگونامتقارنتی شرتیگشاد
کلوشمردانهرگلانپلیسهدلمنبندیاسپانیولیپاکتیکرکره ای

مدل آستین مانتو کتی

بیشتر از این مدل آستین برای کت های رسمی مردانه و زنانه استفاده می کنند. این نوع به دلیل دو تکه بودن در طول موجب ایستایی بهتر پارچه و خوش فرم تر شدن لباس می شود از این رو پوشیدن مانتو کتی موجب کشیده تر شدن دست ها می شود. یقه مناسب برای آن ها، یقه انگلیسی است. از مدل آستین کتی می توان برای دوخت انواع پالتو و بارانی استفاده کرد.

مدل آستین مانتو مجلسی شیک

عوامل زیادی وجود دارد که شما یک مانتو را جز مانتو مجلسی بدانید. جدای از جنس پارچه مانتو که باید از کرپ، گیپور، حریر یا فاستونی باشد باید به مدل آستین و یقه مانتو نیز توجه کنید. آستین های مانند فانوسی و کتی با انواع تزئینات سنگ دوزی، گلدوزی و مروارید دوزی می توانند به تنهای مانتوی شما را به یک مانتو مجلسی شیک تنبدیل کنند.

مدل مانتو آستین پفی

در این مدل از قسمت های بالای سرآستین چین های ریز کم یا زیاد دارد و این حالت پف تا پایین ادامه دارد. مقدار و اندازه پف کاملا سلیقه ای است به عنوان مثال در بعضی از نمونه ها چین از سرآستین کمتر و در قسمت های سراستین زیاد می شود. از این مدل خواستنی برای دوخت لباس عروس نیز استفاده می کنند. اکثر آستین های پفی از نوع کوتاه هستند، اما می تواند تا آرنج نیز برسد.

مدل مانتو آستین فانوسی

این نوع نمونه ای از آستین های دو تکه است. نام این مدل آستین مانتو به این دلیل است که هم از قسمت مچ، گشاد بریده می شود و هم از قسمت بالایی که به تکه اصلی استین چسبیده شده است. این نوع برای طراحی مدل آستین مانتو مجلسی شیک است.

مدل مانتو آستین مچی

امروزه مانتوهای با آستین مچی بسیار مرسوم است. در این نوع مدل بخشی به عنوان مچی به اندازه ۳ تا ۵ سانتی متر و بیشتر در نظر گرفته می شود. در بعضی از نمونه برای مجلسی کردن مانتو، قسمت مچی مانتو را تزئین می کنند.

با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید!

با انواع مدل آستین مانتو، بیشتر آشنا شوید!

مدل آستین فانتزی مانتو

آستین های فانتزی در گذشته بسیار رواج داشته اند و بعد از مدتی از مد رفته اند، سپس بعد از مدتی دوباره به دنیای مد بازگشته اند. در واقع با گسترش یافتن مانتوهای جلو باز، بازار این مدل آستین داغ تر شد. در بین انواع مدل آستین مانتو، این مدل از نمونه های پرطرفدار است که جذابیت و زیبای فوق العاده ای به لباس می دهد. از نمونه های معروف ان می توان به گره ای، پاپیونی و عروسکی اشاره کرد.

مدل آستین ساده مانتو

این نوع از اصلی ترین مدل های آستین است که با توجه به فرم و اندازه بدن در نظر گرفته و برش می خورد. با توجه به این که این مدل به اندازه بدن نزدیک تر است مناسب برای تمام فرم های اندام است و از انواع مچی ها می توان در آن استفاده کرد. البته اندازه آن کاملا سلیقه است و با توجه به نوع لباس تان طراحی می شود. به عنوان مثال آستین کوتاه ساده برای تی شرت مناسب بوده و مدل آستین سه ربعی برای مانتوهای تابستانی مناسب بوده و از آن جایی که موجب نمایش دستبند و زیورآلات می شود به آن آستین دستبند نیر می گویند.

مدل آستین کلوش

این مدل استین مانتو از ترندهای سال ۲۰۲۱ است که به آن آستین لاله ای، زنگوله ای و bell معروف است. مقدار کلوش بودن آستین متفاوت است؛ ممکن است که از تمام قد باشد یا این که از آرنج کلوش شده باشد یا این که کوتاه بوده و از سرشانه کلوش شود.

با توجه به گشاد بودن این نوع آستین، مناسب برای خانم های است که دارای بازوهای چاق هستند. برای جذابیت بیشتر آن می توانید از تزئیناتی مانند توردوزی استفاده نمایید.

آستین رگلان

این نوع آستین دارای محبوبیت زیادی است و در انواع مانتوهای قدیمی و جدید قابل استفاده است. این نوع از قسمت ابتدای سر آستین شروع می شود و به صورت یک خط کج تا زیر بغل ادامه دارد.

مدل آستین کیمونو مانتو

ریشه این نوع آستین به چشم بادامی ها برمی گردد و برگرفته از لباس های سنتی مردم ژاپن می باشد. این نوع دارای حلقه آستین منحنی نیست و در واقع یک پارچه مستطیل شکل می باشد که طراحان می توانند برای ایجاد مدل های مختلف آن خلاقیت زیادی به خرج دهند.

این نوع در بین انواع مدل آستین مانتو، همراه با پارچه اصلی برش می خورد و به طور جداگانه به لباس دوخته نمی شود. از طرفی دیگر این نوع فوق العاده گشاد است و می تواند بالاتنه و بازوهای چاق را به خوبی پوشش دهد.

انواع مدل مچ آستین مانتو

خود آستین نیز دارای بخش های گوناگون است که هر کدام تاثیر خاصی در در زیبای لباس دارند. یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار، مچ استین است. در ادامه شما را با انواع مدل سر آستین مانتو آشنا می کنیم.

مچی پیلی دارمچی کشیمچی پاکتیمچی لیفه ایمچی دارمچی چین دار

خرید مانتو در انواع مدل آستین و سر آستین

مانتو یکی از رایج ترین و پراستفاده ترین لباس ها در بین خانم هاست. این لباس دارای قسمت های گوناگونی مانند یقه، استین و … می باشد. هر کدام از بخش ها تاثیر زیادی در زیبایی و سبک لباس دارد. در این میان انواع مدل آستین مانتو شیک و زنانه می تواند بر فرم اندام و زیبایی شما تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. در این مطلب شما را با با انواع مدل آستین و سر آستین مانتو اشنا کردیم؛ اگر شما قصد مشاهده و خرید مانتو در انواع مدل های گوناگون را دارید، ما به شما مزون آنلاین دریمیس را پیشنهاد می کنیم.

این مجموعه توسط تیمی جوان اداره می شود که کار خرید و فروش انواع مانتو، لباس مجلسی و لباس عروس را برای شما راحت تر کرده است. شما از طریق مراجعه به سایت مزون دریمیس به نشانی www.dreamiss.ir می توانید اقدام به خرید مانتو نو یا دست دوم نمایید. در صورتی که مانتو دست دومی را تهیه کردید می توانید با تغییر در مدل آستین آن مانتو جدیدی را به وجود آورید. درضمن از ویژگی های بارز این مجموعه می توان به پشتیبانی، ارسال رایگان در تهران و ۲۴ ساعت ضمانت بازگشت وجه در صورت خرید آنلاین اشاره کرد.

برگرفته از مطلب مدل آستین مانتو ابروبادی : https://blog.dreamiss.ir/4938/مدل-آستین-مانتو/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید