نسخه جدید ویندوز در تاریخ 24 ژوئن رونمایی می‌شود


نسخه جدید ویندوز در تاریخ 24 ژوئن رونمایی می‌شود

رسانه کلیک – مایکروسافت قصد دارد رویدادی را در اواخر ماه جاری برگزار کند. این رویداد با معرفی نسخه جدید سیستم عامل ویندوز همراه خواهد بود. کمپانی بزرگ مایکروسافت حدودا شش سال پیش، ویندوز 10 را معرفی کرد. با گذشت زمان، ویژگی‌های جدیدی از طریق به‌روزرسانی‌های متعدد به این سیستم عامل اضافه شد. با این […] نوشته نسخه جدید ویندوز در تاریخ 24 ژوئن...

رسانه کلیک – مایکروسافت قصد دارد رویدادی را در اواخر ماه جاری برگزار کند. این رویداد با معرفی نسخه جدید سیستم عامل ویندوز همراه خواهد بود.

کمپانی بزرگ مایکروسافت حدودا شش سال پیش، ویندوز 10 را معرفی کرد. با گذشت زمان، ویژگی‌های جدیدی از طریق به‌روزرسانی‌های متعدد به این سیستم عامل اضافه شد. با این حال، ویندوز 10 از شش سال پیش تا حالا، آخرین دستاورد کمپانی مایکروسافت در بخش سیستم عامل به حساب می‌آید. اما شرایط در حال تغییر است، چون این غول تکنولوژی وعده داده که در تاریخ 24 ژوئن از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کند.

طبق توییت اخیر یوسف مهدی، معاون ارشد شرکت مایکروسافت، ورژن جدید ویندوز در پایان ماه جاری رونمایی می‌شود. این توییت به نام حساب کاربری رسمی ویندوز منتشر شده و به تاریخ دقیق رویداد، یعنی 24 ژوئن اشاره کرده است.

اگرچه این توییت، دلیل رویداد را به طور صریح اعلام نکرده است، اما ویدیوی کوتاه ارائه‌شده به همراه آن، مسلما مربوط به سیستم عامل ویندوز می‌شود. البته آقای یوسف مهدی در توییت دیگری به طور علنی اقرار کرد که توییت ارسال‌شده با نام کاربری windows، بیانگر عرضه نسخه جدید از windows OS است.

نسخه جدید ویندوز در تاریخ 24 ژوئن رونمایی می‌شود

نسخه جدید ویندوز در تاریخ 24 ژوئن رونمایی می‌شود

گفته می‌شود که مایکروسافت، دعوت‌نامه‌هایی را برای رویداد جاری ارسال کرده است. ساتیا نادلا (CEO) و پانوس پنی (مدیر ارشد محصولات) در این رویداد حضور خواهند داشت.

گمانه‌زنی‌های مختلفی حول نسخه جدید ویندوز وجود دارد. به‌عنوان مثال با توجه به جدیدترین توییت ویندوز، ساعت برگزاری رویداد 11 صبح اعلام شده است و البته طبق شایعات و آنچه در رسانه‌های خبری آمده، احتمالا نسخه جدید نیز با نام Window 11 معرفی شود.

صرف‌نظر از نام انتخابی، انتظار می‌رود که ورژن جدید با تغییرات نمایشی نظیر آیکون‌های جدید، مرورگر فایل اصلاح‌شده و همین‌طور پشتیبانی صوتی بلوتوث بهبود یافته همراه باشد. در ضمن، احتمالا ویژگی‌های دیگری نیز به همراه نسخه (شاید 11) عرضه می‌شوند که از سیستم عامل ویندوز 10X گرفته شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟