سوخت کافی در مخازن جایگاه‌های سوخت تهران وجود دارد


سوخت کافی در مخازن جایگاه‌های سوخت تهران وجود دارد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به این که سوخت کافی در مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت شهر تهران ذخیره‌سازی شده است، هموطنان از مراجعه شتاب‌زده به جایگاه‌ها خودداری کنند.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره اظهار: به‌دنبال حادثه آتش‌سوزی شامگاه چهارشنبه (۱۲ خردادماه) در شهر تهران تعدادی از هموطنان با تصور این که ممکن است در ساعات آینده سوخت کافی در جایگاه‌های عرضه وجود نداشته باشد، به جایگاه‌های سطح شهر تهران مراجعه کرده‌اند که این موضوع سبب ازدحام شده است.

وی با رد این فرضیه تاکید کرد: سوخت کافی در انبارهای ذخیره‌سازی شهر تهران وجود دارد و اینگونه نیست که با چنین حوادثی، در تامین سوخت مشکل داشته باشیم زیرا با توجه به گستردگی سطح کلانشهر تهران، پیش‌بینی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حوادث و رخدادهای احتمالی از این دست از پیش انجام شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: سوخت موردنیاز شهر تهران تنها از پالایشگاه تهران تامین نمی‌شود.

کاهی افزود: هم‌اکنون روال توزیع بنزین در سطح شهر تهران عادی و سوخت کافی در همه جایگاه‌ها موجود است.

وی با اشاره به حضور گروه آتش‌نشانی انبار نفت ری در عملیات اطفای حریق در کنار دیگر همکاران ما گفت: این عملیات به دقایق پایانی نزدیک می‌شود و تا ساعاتی دیگر تولید در پالایشگاه تهران نیز ازسرگرفته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد