یک نامزد انتخابات 1400 وعده داد / کولبری قانونمد می شود / ساماندهی بازارچه های مرزی


یک نامزد انتخابات 1400 وعده داد / کولبری قانونمد می شود / ساماندهی بازارچه های مرزی

رکنا: یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که بازارچه های مرزی، تعاونی های مرزنشینان کشور و تجارت های خرد از کولبری تا سایر موارد را ساماندهی و قانونمند خواهد کرد.

انتخابات 1400 / محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دوره برای چهارمین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است.

به گزارش رکنا، محسن رضایی ، نامزد انتخابات 1400 دولت خود را «دولت مردم، اقدام و تحول» نامید و گفت: دولت ما به همه ایرانیان، اقوام و استان ها تعلق خواهد داشت. این در حالی است که در دولت های گذشته بسیاری از استان ها مورد غفلت واقع شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود این که در شرایط تحریم اقتصادی می توانستیم از استان های مرزی استفاده کنیم، دولت هنوز نتوانسته است برای دور زدن تحریم ها از این استان ها استفاده کند.

رضایی از اجرای «طرح تجارت همسایگی» در دولت خود خبر داد و گفت: در دولت اقدام و تحول، مزیت هایی برای 16 استان مرکزی کشور که با 15 کشور همسایه در ارتباط هستند، در طرحی با عنوان «تجارت همسایگی»، در نظر گرفته خواهد شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات طرح تجارت همسایگی توضیح داد: در این طرح، موضاعاتی مانند بازارچه های مرزی ، تعاونی های مرزنشینان کشور و تجارت های خرد از کولبری تا سایر موارد، ساماندهی و قانونمند خواهد شد.

رضایی در پایان تصریح کرد: این کار اولا باعث جلوگیری از قاچاق کالا خواهد شد و ثانیا موجب می شود که مواردی مثل کولبری که این روزها به عنوان قاچاق خرد محسوب می شود، قانونمد شود. همچنین با اجرای طرح تجارت همسایگی، استان های مرزی به استان های مرکزی کشور که عمدتا تولیدات صنعتی دارند، وصل می شود.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس