کاهش مجرد در سه سوت/راهکارهای یک طنزپرداز برای مقابله با تجرد


کاهش مجرد در سه سوت/راهکارهای یک طنزپرداز برای مقابله با تجرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از 13 میلیون مرد و زن مجرد ایرانی 2.5 میلیون نفر آنان از سن ازدواج عبور کردند. بلافاصله بعد از... ادامه مطلب نوشته کاهش مجرد در سه سوت/راهکارهای یک طنزپرداز برای مقابله با تجرد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از ۱۳ میلیون مرد و زن مجرد ایرانی ۲.۵ میلیون نفر آنان از سن ازدواج عبور کردند. بلافاصله بعد از انتشار این خبر، «ستاد ملی مقابله با تجرد» اعلام موجودیت کرد و در اولین گام به ارائه راهکار برای ریشه کن شدن تجرد پرداخت.

راهکار اول:

همان طور که از خانه های خالی مالیات گرفتند، از جوانانی که می توانند ازدواج کنند، ولی نمی کنند هم مالیات بر تجرد بگیرند. این مالیات تصاعدی باشد و تا زمانی که جوان مجرد است سالیانه ۵۰ درصد به مبلغ آن اضافه شود.

راهکار دوم:

در صدا و سیما رسم داریم وقتی مردم قدرت خرید چیزی را ندارند یا آن چیز کمیاب می شود، یک دفعه اخبار دانشمندان ژاپنی را نشان می دهد که کشف کرده اند آن چیز مضر است. مثلا بعد از گرانی گوشت، دانشمندان ژاپنی و بهنوش بختیاری در صدا وسیما گفتند که گوشت چیز خوبی نیست.

راهکار سوم:

همچنین از سریال های صدا و سیما آموختیم که اگر در خواستگاری دختر مورد نظر، چای به ویژه چای داغ بریزد روی پای خواستگار، آن خواستگاری بی شک تا مرحله ازدواج پیش خواهد رفت، بنابراین خانم های محترم اگر از خواستگاری خوششان آمد لیوان های چای که الزاماً باید دمای بالای ۹۰ درجه سانتی گراد داشته باشند، روی پای داماد چپه کنند.

راهکار چهارم:

سال ها پیش نرخ بیکاری کشور به یک باره کاهش شدید پیدا کرد. علت آن هم این بود که طبق تعریف جدید وزارت کار کسانی که در هفته حداقل یک ساعت کار کنند شاغل محسوب می شوند. الان هم برای کاهش آمار تجرد بهتر است تمام پسرانی که حداقل یک بار به خواستگاری رفته اند و دخترانی که حداقل یک بار خواستگار برایشان آمده است متأهل محسوب شوند، حتی اگر خواستگاری به ازدواج ختم نشده باشد.

راهکار پنجم:

اگر مجردی در آستانه آن بود که از مرز ازدواج رد شود، بلافاصله با تیر بزنیمش تا نتواند از مرز رد شود.

راهکار ششم:

می توانیم برخی دیگر پیوندها مثلاً پیوند انسان و کتاب، پیوند انسان و طبیعت را هم نوعی تأهل محسوب کنیم تا آمار متاهلان بالا رود.

نویسنده : مهدی محمدی در روزنامه شهرآرا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا