بیانیه جنبش انصار جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین درباره امام (ره)


بیانیه جنبش انصار جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین درباره امام (ره)

تهران-ایرنا- بیانیه جنبش انصار جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت سی و دومین ساالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر نقش آن پیشوای بزرگ در نزدیک شدن به پیروزی مسلمانان در قضیه فلسطین تاکید دارد.

این بیانیه که نسخه ای از آن به دست ایرنا رسیده است به شرح ذیل است:

بسم الله لرحمن الرحیم

خداوند سبحانه و تعالی فرمود: (مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا) آیة ۲۳ سورة الأحزاب/صدق الله العلی العظیم.

در سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (رصوان الله تعالی علیه) و سالگرد ۱۵ خرداد گرامی به سر می بریم و جهان عرب و اسلام شاهد تحولات سیاسی و راهبردی بسیار مهمی است. خصوصا درباره آنچه به محور مقاومت و قضیه فلسطین مربوط می شود؛ قضایایی که برای امام خمینی (ره) مسائل اصلی در میان همه قضایای جهان اسلام بود؛ امامی که با مسئولیت پذیری مشتاقانه برای آزادسازی قدس و فلسطین از لگدمال شدن از سوی صهیونیست های اشغالگر، تلاش مجدانه می کرد.

امروز شاهدیم که جنگ «شمشیر قدس» آزادسازی قدس و تمام خاک فلسطین از رود تا دریا را نزدیک تر کرده است.

امروز ما در سالگرد امام راحل هستیم و به آشکاری می بینیم که رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را می کشد؛ رژیم فرسوده ای که چند سالی بیشتر از عمر آن باقی نمانده و به دست مجاهدین صادق از همه سرزمین های فلسطینی ریشه کن می شود.

امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) همیشه به آزادی قدس می اندیشید و مواضع او از زمان آغاز انقلاب در ۱۵ خرداد درباره اسرائیل واضح بود؛ انقلاب اسلامی پیروز شد و روز جهانی قدس را اعلام کرد. امروز ما شاهد تحولات ریشه ای کامل در قضیه آزادسازی قدس شریف و تمام سرزمین های فلسطینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه رژیم شاهنشاهی هستیم؛ انقلابی که ارتش آمریکا را اخراج کرد و پایگاه های نظامی آن را منحل کرد. این انقلاب عظیم ۴۲ سال است که مقابل استکبار جهانی ایستاده و سختی های زیادی را از فشارها و تحریم ها و محاصره اقتصادی و سیاسی و نظامی ظالمانه به خاطر قضیه فلسطین و نیز برای اهداف عالی با هدف استقلال از دنباله روی شرق و غرب تحمل کرده است.

امروز و بعد از سال های طولانی از رحلت امام (ره) و در سایه رهبری حکیمانه امام سید علی خامنه ای (دام ظله) تحولات بزرگی را در مسیر امام راحل و تحقق اهداف امام و انقلاب اسلامی شاهدیم. انقلاب اسلامی بعد از رحلت آن امام شاهد تحولات بزرگی در مسیر بنای حکومت اسلامی و نهادهای آن و اهتمام به محور مقاومت و افزایش توانمندی های نظامی و امنیتی آن بوده است؛ به گونه ای که لبنان از اشغال اسرائیلی آزاد شد و فلسطین، انتفاضه ها و مواجهه هایی در راه آزادی تجربه کرد که آخرین مورد آن، جنگ «شمشیر قدس» است و منطقه شاهد خروج همه نیروهای آمریکایی و انحلال پایگاه های نظامی آن در عراق، بحرین، عربستان سعودی و امارات خواهد بود.

محور مقاومت که تحت نظارت ویژه امام خامنه ای و فرمانده شهید سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی بود و امروز نیز تحت فرماندهی از سوی سردار حاج اسماعیل قاآنی است، قوی تر خواهد شد. یمن امروز جنبش بزرگی برای خلاصی از اشغالگری سعودی، اماراتی تحت حمایت آمریکا و غرب و اسرائیل است همان گونه که در عراق عملیات برای آزادسازی آن از اشغال آمریکایی ادامه دارد. بحرین نیز انتفاضه بزرگی برای آزادسازی از رژیم آل خلیفه و اشغالگری آمریکایی-انگلیسی شاهد خواهد بود. خون شهید حاج قاسم سلیمانی و خون های شهدای فرمانده ای مانند حاج ابومهدی المهندس و سایر شهدای محور مقاومت و مدافعین عتبات مقدسه نتیجه داد و در آزادسازی ملت های عربی در بلاد الحرمین و بحرین و سایر کشورها از یوغ رژیم ها و دستگاه های استبدادی تمامیت طلب نیز، ثمر خواهد داد.

ما امروز به سوی آزادسازی قدس و همه خاک فلسطین و آزادسازی امت عربی و اسلامی از حضور آمریکایی و غربی و صهیونیستی در حرکت هستیم. جنبش مقاومت و محور آن امروز در بهترین وضعیت است و امت، قانع تر و متقاعد تر و مومن تر از همیشه در باره این حقیقت است که گزینه ای جز مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی فلسطین و ملت آن از اشغالگری صهیونیستی-آمریکایی باقی نمانده است.

همانطور که هیچ گزینه ای غیر از مقاومت برای آزادسازی این کشورها از رژیم های استبدادی تمامیت خواه سازشکار با رژیم صهیونیستی وجود ندارد. ملت های عربی و اسلامی ما اعتماد به نفس خود را بازیافته و اکنون می داند که می تواند از این رژیم های مزدور خلاص شود. معرکه شمشیر قدس اعتماد و امید وعده داده شده درباره آزادسازی از مسیر مقاومت به عنوان بهترین راه را به ملت ها بازگردانده است و اینکه چاره ای جز پرداختن بها برای آزادی از بردگی نیست زیرا بازگرداندن عزت و کرامت و آزادی و استقلال، بهای خود را دارد.

همانطور که امام خمینی ملت ایران را به سوی پیروزی بر استبداد داخلی و استعمار خارجی رهبری کرد، ملت های عربی و اسلامی قادر به آزادی از رژیم های فاسد و مزدور و سازشکار با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند. با اعتماد به نفس ما قادر خواهیم بود بر طاغوت داخلی و شیطان بزرگ بیگانه پیروز شویم و این راه آزادسازی همه سرزمین های عربی و اسلامی از فساد رژیم های مزدور و اشغالگری خارجی است؛ اشغالگری که آمده تا ثروت ها و نعمات کشورهای اسلامی را به غارت ببرد.

در پایان به روح رهبر بزرگ امام خمینی راحل (ره) در سی و دومین سالگرد عروجش درود و تحیت می فرستیم؛ رهبری که از مرزهای جغرافیا گذشت و شوکت استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا را در هم کوبید. به شهدای بزرگ انقلاب ۱۵ خرداد ۱۹۶۳ (۱۳۴۲)، شهدای انقلاب اسلامی و محور مقاومت و شهدای جنگ شمشیر قدس در غزه و انتفاضه های فلسطینی در کرانه باختری و رام الله و هر بخش از خاک اشغال شده فلسطین درود می فرستیم. پیروزی، نزدیک و حتمی است. ما شاهد آزادسازی قدس و نماز در مسجدالاقصی خواهیم بود. ما خواهیم دید که صهیونیست ها از همه اراضی فلسطینیان با اذن خدا فراری خواهند شد. فلسطین همچنان قطب نمای راه ما خواهد بود.

(وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ).

جنبش «أنصار شباب ثورة ۱۴ فبرایر»

منامة – بحرین بزرگ اشغال شده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟