آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد


در این بخش آموزش مرحله به مرحله ساخت یک کیف موبایل نمدی را به همراه مدل های جالب و زیبای کیف موبایل با پارچه نمد را مشاهده می کنید و می توانید با این آموزش یک کیف گوشی موبایل برای خودتان بسازید. کیف گوشی نمدی یکی از مدل های کیف زیبا و جالب است که […] نوشته آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ منتشر...

در این بخش آموزش مرحله به مرحله ساخت یک کیف موبایل نمدی را به همراه مدل های جالب و زیبای کیف موبایل با پارچه نمد را مشاهده می کنید و می توانید با این آموزش یک کیف گوشی موبایل برای خودتان بسازید.

کیف گوشی نمدی یکی از مدل های کیف زیبا و جالب است که بسیار طرفدار دارد و اگر می خواهید یک کیف گوشی جدید و زیبا داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ پارچه نمد با رنگ های مختلف بروید و با استفاده از آموزشی که در این زمینه ارائه می دهیم و الگوبرداری از مدل های جدید انواع کیف موبایل نمدی، زیباترین کیف را برای خودتان بسازید.

دوخت کیف گوشی با استفاده نمد خیلی راحت است و می توانید براحتی در منزل بدون استفاده از وسایل خاص یک کیف زیبا را بدوزید. در ادامه نمونه های جالبی از کیف نمد را مشاهده می کنید که می توانید از آنها ایده بگیرید.

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد

آموزش دوخت کیف گوشی نمدی

برای دوختن کیف گوشی با استفاده از نمد مانند دوخت دیگر کیف ها، شما نیاز به الگوی کیف دارید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید. توجه داشته باشید که کشیدن الگوی کیف نمدی برای کیف گوشی خیلی آسان است، برای این کار گوشی خود را بر روی نمد قرار دهید و از هر طرف حدود 2 سانتی متر علامت بزنید و دور تا دور گوشی را به فاصله 2 سانتی متر برش بزنید. در صورتی که مایل هستید کیف گوشی شما فانتزی باشد می توایند مانند نمونه زیر دو گوش در قسمت بالای الگو قرار بدهید.آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمدالگوی کیف گوشی موبایل

نیاز به 3 عدد الگو با اندازه همسان دارید، انتخاب نمد سلیقه ای است و می توانید مانند این مدل کیف گوشی، از دو رنگ زرد و سیاه استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش ساخت گلدان با بطری + مدل های زیبای گلدان با انواع بطری

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمدبرش زدن الگوها روی نمد

برای تزیین کردن روی کیف می توانید روی یکی از الگوها، شکل چشم، بیتنی و دهان را قرار بدهید تا کیف شما چهره یک حیوان بامزه داشته باشد.

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد

حالا الگوی زرد رنگ را به الگوی سیاه متصل کنید و با کوک های ریز آنها را به هم بدوزید.

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد

حالا وقت آن رسیده که دو الگوی زرد رنگ را بر روی هم قرار بدهید و شروع به دوختن کنید.

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد

کیف گوشی شما کامل شده است، این کیف زیبا را می توانید در رنگ های دلخواه و زیبا تهیه کنید و استفاده نمایید.

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمدآموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد

مدل های کیف موبایل نمدی

حالا که با روش دوختن کیف موبایل نمدی اشنا شده اید به شما پیشنهاد می کنیم که از زیباترین مدل های کیف تبلت و انواع دیگر کیف برای موبایل که با نمد تهیه شده اند دیدن کنید و در صورت تمایل یکی از این مدل کیف های فوق العاده را انتخاب کنید و با روش بالا اقدام به دوخت کنید. باید توجه داشته باشید که این مدل کیف ها تا حدی شبیه به انواع کیف پول نمدی هستند، پس می توانید از مدل کیف پول های نمدی هم ایده بگیرید.

کیف های نمدی برای گوشی

امروزه گوشی های هوشمند جای ویژه ای در زندگی اراد دارند و در هر سایزی تولید می شوند و ممکن است که قیمت بالایی هم داشته باشند و به همین دلیل باید در نگهداری آن بسیار تلاش کرد تا مدت زیادی کار کند. انواع مدل قاب گوشی نمدی و کیف گوشی نمدی روشی خوب برای حفظ گوشی هستند.

آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد آموزش ساخت کیف گوشی موبایل نمدی با استفاده از پارچه نمد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !