خوراکی های مهم برای داشتن پوستی سالم


برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید خوراکی های خاصی را بخورید. پوستی سالم و زیبا با زردچوبه قرن هاست که از این ادویه در آشپزی کشورهای شرقی و آسیا استفاده می شود. زردچوبه حاوی ماده ضدالتهابی به نام «کورکومین» است که درد آکنه را تسکین می دهد. پوستی سالم و زیبا با جوانه گندم اگر پوست خشکی دارید، مصرف جوانه گندم را افزایش دهید زیرا این ماده حاوی...

خوراکی های مهم برای داشتن پوستی سالمخوراکی های مهم برای داشتن پوستی سالم

برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید خوراکی های خاصی را بخورید.

پوستی سالم و زیبا با زردچوبه

قرن هاست که از این ادویه در آشپزی کشورهای شرقی و آسیا استفاده می شود. زردچوبه حاوی ماده ضدالتهابی به نام «کورکومین» است که درد آکنه را تسکین می دهد.

پوستی سالم و زیبا با جوانه گندم

اگر پوست خشکی دارید، مصرف جوانه گندم را افزایش دهید زیرا این ماده حاوی «سرامیدز» نوعی مولکول چربی است که رطوبت را در پوست نگه می دارد و شادابی طبیعی پوست را افزایش می دهد.

پوستی سالم و زیبا با گوشت قرمز

گوشت قرمز حاوی اسیدآلفا لیپویک نوعی آنتی اکسیدان است که تولید کلاژن سالم پوست را افزایش می دهد.البته توصیه همیشگی‌کارشناسان تغذیه رعایت اعتدال در مصرف است.

پوستی سالم و زیبا با آب انار

آنتی اکسیدان انار با آسیب ناشی از رادیکال آزاد مقابله می کند؛ محققان قدرت عملکرد آنتی اکسیدان انار را 3 برابر چای سبز تخمین می زنند.

پوستی سالم و زیبا با ساردین

این ماهی حاوی سلنیم و اسید چرب امگا 3 است که از التهاب و آزردگی پوست پیشگیری می کند.علاوه بر آن امگا 3برعملکرد مغز تأثیر مثبت می گذارد.

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید