خرید و معرفی 12 نمونه عسل فوق العاده طبیعی 13 خرداد 1400


خرید و معرفی 12 نمونه عسل فوق العاده طبیعی 13 خرداد 1400

خرید عسل طبیعی انواع عسل طبیعی را می توان بر اساس رنگ ، طعم و بو خاص و متمایز از سایرین دانست. در این نوشتار به 12 نوع معروف عسل و خواص هر یک اشاره خواهیم کرد. انواع عسل ها با توجه به شهدی که زنبور تغذیه کرده متفاوت است. برخی از زنبورداران معتقدند که … نوشته خرید و معرفی 12 نمونه عسل فوق العاده طبیعی 13 خرداد 1400 اولین بار در داناکده پدیدار شد.

خرید عسل طبیعی

انواع عسل طبیعی را می توان بر اساس رنگ ، طعم و بو خاص و متمایز از سایرین دانست. در این نوشتار به ۱۲ نوع معروف عسل و خواص هر یک اشاره خواهیم کرد.


انواع عسل ها با توجه به شهدی که زنبور تغذیه کرده متفاوت است. برخی از زنبورداران معتقدند که عسل به دو نوع طبیعی یا تقلبی وجود دارد و طبقه بندی عسل در انواع مختلف درست نیست. اما حقیقت این است که هر عسل ویژگی ها و فواید خاص خود را دارد.

خرید و معرفی 12 نمونه عسل فوق العاده طبیعی 13 خرداد 1400
27٪
4.7 (24 نظر)
120000 88000
.basalam-product-card__content__top .basalamitemsinline a.basalam-product-card__content__product-title.text-truncate.mb-2 .free-shipping-label

خرید عسل طبیعی

۱- عسل آویشن عسل آویشن را میتوان جزو معروف ترین عسل ها بین ایرانیان معرفی کرد که بسیار انرژی زا می باشد و برای درمان مشکلات تنفسی، تسکین سرفه و گلودرد و همچنین درمان زخم ها مورد استفاده قرار میگیرد. ۲- عسل گون

عسل گون خود به تنهایی دارای ده ها گونه مختلف می باشد که در هر منطقه نوع بخصوصی رویش دارد. این عسل برای تقویت مغز و اعصاب، درمان درد معده و مشکلات گوارشی مفید می باشد.

۳- عسل گشنیز

دارای طعم خاص و متفاوتی نسبت به عسل های چند گل و عسل های معمول در بازار می باشد و از جمله خواص آن می توان به اشتها آوری، درمان مشکلات معده و درمان سرماخوردگی اشاره کرد.

۴- عسل کنار

نام دیگر آن عسل سدر عربی می باشد و مصرف کنندگان خاص خود را دارد. این عسل برای تقویت قوای جنسی، تقویت حافظه و تقویت اعصاب موثر می باشد.

۵- عسل مریم گلی

عسل مریم گلی به رنگ کهربایی روشن تا تیره زرین با بو و مزه دلپسند است. از فواید آن می توان به تصفیه خون، رفع تعریق بیش از حد بدن و درمان مشکلات گوارشی اشاره کرد.

۶- عسل اقاقیا

یکی از بهترین انواع عسل است که نسبت به دیگر عسل ها دیرتر رس می بندد. عسل اقاقیا مقوی و انرژی زا می باشد و برای مصرف ورزشکاران توصیه میگردد.

۷- عسل یونجه

از گل های بنفش رنگ یونجه بدست می آید، میزان برداشت این نوع عسل در ایران بسیار بالاست و به همین دلیل قیمت مناسب تری نسب به دیگر عسل ها دارد. مهم ترین خاصیت عسل یونجه را میتوان تقویت حافظه معرفی کرد.

۸- عسل کتیرا

عسل خاصی می باشد که برای درمان مشکلات گوارشی بسیار سریع نتیجه میدهد. این نوع عسل برداشت منطقه گلیل در استان خراسان شمالی می باشد و زنبورستان آهوتا بیشترین حجم برداشت این نوع عسل را در منطقه دارد.

۹- عسل زرشک

عسل زرشک در اردیبهشت و خرداد برداشت می شود و در دسته عسل های بهاره می باشد که خاص منطقه خراسان است و به دلیل شرایط اقلیمی و پوشش گیاهی خاص از خواص زیادی از جمله تصفیه خون، کاهش فشار خون و درمان مشکلات کبدی برخوردار است.

۱۰- عسل بابونه

عسل بابونه عطر و طعم فوق العاده ای دارد و برای التهاب مغز، انواع ورم ها، کاهش تب، میگرن، سردرد، آرتروز و کاهش حساسیت مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع عسل های طبیعی روی عکس زیر کلیک کنید

خرید و معرفی 12 نمونه عسل فوق العاده طبیعی 13 خرداد 1400


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تغذیه و سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی