نماینده دامغان در مجلس: انتخاب اصلح کشور را متحول می‌کند


نماینده دامغان در مجلس: انتخاب اصلح کشور را متحول می‌کند

سمنان- ایرنا- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، ناامیدی را کنار می‌زنند و کشور را به سمت تحولات مثبت می‌برند.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر علیزاده شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه‌ها که در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد، افزود: دشمن از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا مردم را دلسرد کند و انتخابات را بی اهمیت جلوه دهد اما شاهد خواهد بود که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ملت با حضور حداکثری خود در صحنه نقشه دشمن را نقش برآب می‌کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور یکی از ارکان اصلی نظام اجرایی در کشور است که تمام امورات و بودجه کشور را در اختیار دارد، پس باید با انتخاب نامزد اصلح آینده خوبی را برای خود رقم بزنیم.

علیزاده اظهار داشت: قانون اساسی و بیان ویژگی های ریاست جمهور نشان دهنده اهمیت این جایگاه در کشور است که این امر می‌طلبد تا مردم حضور پرشور و انتخاب آگاهانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم بزرگترین پشتوانه یک نظام هستند و فقدان حضور آن‌ها در صحنه به نظام آسیب می‌زند و دشمن را شاد می‌کند.

علیزاده تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از رای مردم، برگزیده از بطن جامعه را به عنوان منتخب معرفی می‌کند و بدون شک تعیین کننده ترین عامل در انتخابات مردم هستند.

وی افزود: به شدت باید جلوی دوقطبی شدن جامعه را گرفت و از مایوس کردن مردم، ایجاد رانت‌ها، تخلفات و سوءتبلیغ ها جلوگیری کرد زیرا در غیر این صورت بالاترین ضرر، متوجه ملت می‌شود.

علیزاده بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مومن و موثر باشند و طبق ضرورت شفافیت، جرأت داشته باشند لیست اموالشان را منتشر کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در تب و تاب انتخاب رییس جمهور از انتخابات شوراهای اسلامی غافل نشوند و در بین لیست نامزدها به دنبال افراد اصلح باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ٢٨ خرداد برگزار می‌شود.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر شرایط رای دادن دارند که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

٧٧٨ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند