آیین گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در کرمانشاه برگزار شد


آیین گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا- آیین گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پیش از خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ این آئین با رعایت کامل همه پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یکی از سخنرانان این آین بود که در سخنانی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و همچنین سالروز رحلت حضرت امام (ره) و و قیام ۱۵ خرداد، گفت: قیام حضرت امام (ره) در ۱۵ خرداد سال ۴۲ و حمایت مردم و روحانیت از این قیام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

«عباس سروری»، ۱۵ خرداد را نقطه عطف تاریخی و مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: جرقه های نهضت اسلامی از ۱۵ خرداد شروع شد و این روز برای ملت ایران روزی بزرگ و با ارزش است.

او با بیان اینکه از ملت ایران حامی و پشتیبان اصلی قیام حضرت امام (ره) از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی بودند، افزود: حضرت امام به یاری خداوند متعال و با پشتیبانی مردم توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش فراوانی برای ساقط کردن انقلاب کردند، گفت: بعد از رحلت حضرت امام دشمنان با خیال اینکه دیگر نظام جمهوری اسلامی رهبر ندارد و کسی جای امام را نمی گیرد تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب بیشتر کردند.

سروری به انتخاب تاریخی خبرگان رهبری در تعیین جانشینی حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و افزود: این انتخاب به جا و شایسته نقشه و توطئه دشمنان را بار دیگر ناکام کرد.

وی رهبر معظم انقلاب را پیرو افکار، راه و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: ملت ایران همواره و همیشه رهرو و تابع ولی فقیه خود هستند و این رهرویی را در انتخابات پیش رو به منصه ظهور خواهند رساند.

او گفت: پرچم این انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری به دست حضرت ولی عصر (عج) سپرده می شود.

وی همچنین به وداع تاریخی ملت ایران با حضرت امام (ره) در مراسم تشییع پیکر ایشان اشاره کرد و گفت: این مراسم عمق عشق و علاقه ملت ایران به رهبر خودشان را به دنیا نشان داد.

پس از این مراسم نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله «مصطفی علما»؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان