وبینار تخصصی «امام خمینی (ره)» در تایلند


وبینار تخصصی «امام خمینی (ره)» در تایلند

مدیر موسسه الهدی در تایلند در وبینار تخصصی امام خمینی (ره) ، انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام را سبب تغییر حکومت استبدادی شاه به حکومت امام عصر (عج) دانست.

وبینار تخصصی «امام خمینی (ره)» در تایلندبه گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور؛ شیخ غلامعلی اباذر مدیر موسسه "الهدی" به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در وبیناری به همین نام، انقلاب اسلامی حضرت امام راحل را مقدمه حکومت امام عصر (عج) عنوان کرد.

وی با اشاره به آیه هشتاد و یک سوره مبارکه "اسرا" گفت: "حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنی است". شیخ غلامعلی اباذر افزود: در حالی که ۴۲ سال از بنیان انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) می‌گذرد، این واقعه بزرگ تاریخی سبب شد تا اسلام ناب محمدی به برکت امام راحل، انقلاب اسلامی و اهل بیت (ع) با بیانی شیوا‌تر و آزادانه‌تر به دنیا معرفی شود.

مدیر موسسه "الهدی" تصریح کرد: امام خمینی (ره) نقاب از چهره دشمنان واقعی اسلام امثال رژیم اشغالگر اسراییل و آمریکا برداشتند و دشمنی آنان با جهان اسلام را آشکار کردند.

شیخ غلامعلی اباذر در ادامه این وبینار به تشریح ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) پرداخت و افزود: ایشان پدر، استاد و رهبری معنوی و سیاسی برای امت اسلامی به شمار می‌آیند که حکومتی دینی - سیاسی را پایه گذاری کردند و سکان هدایت این کشتی معرفت را به دست عبد صالح خداوند حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته سپردند تا انشالله ایشان پرچم اسلام را به حضرت ولیعصر (عج) تحویل دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی