فیلم حمله مرد پلید به یک زن در روز روشن + فیلم


فیلم حمله مرد پلید به یک زن در روز روشن + فیلم

حوادث رکنا: فیلمی نشان می دهد که در روز روشن مردی در خیابان به زنی حمله می کند.

به گزارش رکنا، به تازگی نیز حمله مرد بی خانمان آمریکایی به یک زن آسیایی در آمریکا خبرساز شده است. در این حادثه که در یکی از پیاده رو‌های شهر نیویورک رخ داد «الکساندر رایت»، با دست به صورت یک زن ۵۵ ساله آسیایی کوبید. این اتفاق بعد از ظهر روز دوشنبه و در منطقه «چاینا توون» رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است حمله این مرد بی خانمان به این زن را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که قربانی در حال عبور از پیاده رو است ناگهان رایت با دست خود یک ضربه به صورت او وارد می‌کند. این ویدئو نشان می دهد شدت ضربه چنان شدید است که این زن را به گوشه‌ای از پیاده رو پرتاب می‌کند.

حمله بی خانمان به زن آسیایی تبار در آمریکا

قربانی پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. پلیس حال این زن را که هویتش اعلام نشده مساعد اعلام کرده است.

همچنین پلیس نیویورک از بازداشت فرد مهاجم خبر داده است. بنا به گزارش CBS NewYork، رایت که در یک کمپ زندگی می‌کرد طی سال گذشته ۸ بار به اتهام موارد مشابه توسط پلیس بازداشت شده است.

یک مقام پلیس محلی در نیویورک در این باره گفت: «این مرد که روز جمعه بازداشت شد از کمپ اخراج شده بود. ما با چنین جامعه‌ای که چنین افرادی را دوباره در خیابان رها می‌کنیم چکار می‌توانیم بکنیم؟»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 1.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی