مرگ تلخ 2 جوان در حوضچه‌ های تیغاب پاکدشت + فیلم


مرگ تلخ 2 جوان در حوضچه‌ های تیغاب پاکدشت + فیلم

حوادث رکنا : 2 جوان در ر حوضچه‌های تیغاب پاکدشت به کام مرگ فرو رفتند.

به گزارش رکنا، مسئول مدیریت بحران شهرداری پاکدشتفت:۵ نفر که همگی از اتباع بودند مشغول شنا در حوضچه‌های تغذیه آب مصنوعی در روستای جمال آباد بودند که نوجوان ۱۸ ساله‌ای به دلیل نداشتن مهارت کافی در شنا کردن دچار حادثه می‌شود.

مرید پازوکی افزود:نفر دوم هم که جوان ۲۳ ساله‌ای بوده برای نجات وی اقدام می‌کند، ولی متاسفانه هر دو غرق می‌شوند.

وی گفت:ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه این حادثه به ایستگاه آتش نشانی شهر شریف آباد اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود:با توجه به عمق حوضچه‌ها و گل و لای کف درخواست نیروی غواص شد که بلافاصله گروه غواصان و نجات غریق از شهر پاکدشت به محل اعزام شد و حدود یک ساعت و نیم بعد پیکر بی‌جان نخستین غریق از عمق آب خارج شد.

غرق شدن 2 جوان افغانستانی هنگام شنا کردن

پازوکی گفت: علی رغم تلاش گروه‌های حرفه‌ای غواصی، متاسفانه عملیات کشف دومین غریق تا کنون بی نتیجه مانده است و در صورت تاریک شدن هوا، ادامه عملیات جست‌وجو به فردا موکول خواهد شد.

وی افزود: نبود علائم هشدار دهنده و حفاظ در محل حوضچه‌ها و ناآگاهی افراد باعث می‌شود که متاسفانه هرسال در فصل گرما شاهد چنین حوادثی باشیم.

وی در پایان هشدار داد: با توجه به عمق آب و رسوبات گل و لای در این حوضچه ها، این محل‌ها به هیچ عنوان برای شنا و آب تنی کردن مناسب نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 11.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید