شرکت در انتخابات مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است


شرکت در انتخابات مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شرکت در انتخابات، روز خلق حماسه ملت ایران در برابر استکبار جهانی و در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی گلستان24، حجت الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: شرکت در انتخابات، روز خلق حماسه ملت ایران در برابر استکبار جهانی و در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است در بین مردم اراده ها تضعیف و ناامیدی را القا کند، افزود: قطعا با حضور آگاهانه، هوشمندانه، با درایت، تیزبینی و لحظه شناسی مردم بار دیگر حماسه بزرگی در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهد بود و اینکه حضور حداکثری در پای صندوق های رای موجب یاس و نامیدی دشمنان می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تدین، تعهد و خوشنامی، وفادار به انقلاب اسلامی، عزم و اداره در مقابل نفوذ ناپذیری دشمن، دارای برنامه، ساده زیستی، مردمی و خدمتگزار واقعی بودن، اعقتاد واقعی به راه امام(ره)، مقید به مسایل اخلاقی و مدیریت جامعه دینی بر اساس روح نبوی و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، تثبیت و تلاش در راه عزت نظام و انقلاب، پرهیز از هرگونه اسراف یا هزینه از بیت المال و شناخت اولویت های نظام و مردم از شاخصه های کاندیدای اصلح در انتخابات است.

وی تاکید کرد: مردم با دقت و درایت و هوشمندی در پای صندوق های رای با انتخابی بایسته و شایسته فردی را انتخاب خواهند کرد که بتواند در گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای مقدس نظام اسلامی گام اساسی بر دارد.

دیلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان خوشنام است، یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی در جهان صادر شده است و با صدور انقلاب روزهای بسیار درخشانی را در سطح منطقه خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس