انجام 316 ماموریت امداد و نجات کوهستانی در اردیبهشت 1400


انجام 316 ماموریت امداد و نجات کوهستانی در اردیبهشت 1400

محمدی گفت: در اردیبهشت ماه 1400 ماموریت‌های امداد و نجات در مقایسه با اردیبهشت سال 99، 22 درصد رشد داشته است.


در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
انجام ۳۱۶ ماموریت امداد و نجات کوهستانی در اردیبهشت ۱۴۰۰

محمدی گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ماموریت‌های امداد و نجات در مقایسه با اردیبهشت سال ۹۹، ۲۲ درصد رشد داشته است.

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انجام ماموریت‌های امدادی در اردیبهشت ماه سال جاری، اظهار کرد: در اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر ۳۱۶ مورد ماموریت امداد و نجات در حوادث مرتبط با کوهستان در سطح کشور انجام شد که منجر به نجات ۱۹۷ نفر، انتقال ۱۱۶ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به ۳۳ نفر از مصدومان این حوادث شده است.

او با اشاره به اینکه ماموریت‌های امداد و نجات در این مدت ۲۲ درصد رشد داشته است، بیان کرد: بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث کوهستان در استان‌های تهران، البرز و فارس بوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ماموریت‌های آبی تصریح کرد: ماموریت‌های امداد و نجات در محیط‌های آبی نسبت به اردیبهشت سال گذشته، ۱۵ درصد رشد داشته است.

محمدی افزود: در اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر ۵۳ مورد ماموریت امداد و نجات در حوادث مرتبط با محیط‌های آبی در ۲۱ استان کشور به انجام رسید که منجر به نجات ۱۶ نفر، انتقال ۳ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به ۱ نفر از مصدومان این حوادث شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث محیط‌های آبی در استان، البرز و گیلان هر کدام با ۶ مورد و چهارمحال و بختیاری و خوزستان هر کدام با ۵ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید

۷ توصیه ایمنی جمعیت هلال احمر برای جلوگیری از غرق شدگی هیچ دوره‌ای مانند امروز ایران نیازمند آرامش نبوده است/بحران اجتماعی در کنار بحران طبیعی وجود دارد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟