امام جمعه موقت قشم: انتخابات حداکثری باعث تداوم راه امام راحل و شهداست


امام جمعه موقت قشم: انتخابات حداکثری باعث تداوم راه امام راحل و شهداست

قشم- ایرنا- امام جمعه موقت قشم خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، دشمنان اسلام را به عقب خواهد راند تا راه امام خمینی(ره) و شهدا تداوم یابد.

حجت‌الاسلام مهدی بهره‌مند شامگاه جمعه در آیین وداع با شهید گمنام افزود: امام راحل با تاکید بر جمهوری اسلامی، دموکراسی غرب را تایید نکرد، بلکه مردم سالاری دینی را بنا گذاشت.

وی آرای مردمی را در نظام جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز دانست و ادامه داد: مردم با پشتیبانی از نظام اسلامی، جمهوریت آن را تضمین می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان قشم تصریح کرد: انتخابات از مهمترین مولفه‌های جمهوریت محسوب می‌شود و از این یکی از جنبه‌هایی است حضور در انتخابات را به عنوان یک وظیفه‌ای بر دوش ما قرار می‌دهد

وی همچنین با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) تاکید کرد: اسلامی بودن جمهوریت، حکومت لازم برای اجرای حدود دین الهی را با قرارگیری ولایت فقیه در راس آن پدید می‌آورد.

مشارکت در انتخابات ایستادگی در برابر استکبار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این آیین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران علمدار اسلام و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار جهانی است که برای حفظ و تقویت آن همه ما موظف به مشارکت فعال در انتخابات و گزینش کاندیدای اصلح هستیم.

حجت امیری‌کیا شامگاه افزود: رژیم غاصب صهیونیستی امروز نمونه بارز ظلم و کودک‌کشی در جهان است و مسلمانان جهان باید با آن مقابله کنند.

وی در ادامه خدامحوری و ولایتمداری را رمز عزت شهدا دانست و تصریح کرد: عزتمندی و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم تداوم راه امام حسین(ع) و شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به حوادث ۱۴ و ۱۵ خردادماه، اظهار کرد: خبرگان رهبری با انتخاب سریع و دقیق رهبر پس از ارتحال امام راحل(ره) موجب ناامیدی دشمن و شادمانی مردم انقلابی شد.

امام جمعه موقت قشم: انتخابات حداکثری باعث تداوم راه امام راحل و شهداست

پیکر مطهر یک شهید گم‌نام روز جمعه مهمان جزیره قشم بود. آیین استقبال از این پیکر پاک با حضور دکتر علی درویش پور، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دادستان، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی، مسوولان اجرایی و مردم شهید پرور در فرودگاه جزیره برگزار شد. پیکر این شهید سپس به شهر قشم انتقال یافت و از میدان شهید حاج قاسم سلیمانی تا امام‌زاده سید مظفر(ع) قشم تشییع موتوری شد. آیین وداع با شهید نیز در همین مکان برگزار و پیکر مطهر وی صبح امروز به بندرعباس منتقل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر