رئیس جمهور آینده به فرهنگ هم اهمیت بدهد/ بیکاری و معیشت مردم درست شود


رئیس جمهور آینده به فرهنگ هم اهمیت بدهد/ بیکاری و معیشت مردم درست شود

کارگردان سریال «حکایت های کمال» گفت:چند سالی است که شاهد این هستیم مسائل فرهنگی اصلا اولویتی برای دولت ندارد به خصوص سینما و تلویزیون که روی مردم تاثیر به سزایی دارند. از دولت بعدی می خواهیم به مسائل فرهنگی نیز اهمیت بیشتری دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «قدرت اله صلح میرزایی» کارگردان سریال «حکایت های کمال» درباره انتظارش از رئیس جمهور آینده گفت: انتظار دارم ضمن حفظ انقلاب و آرمان های امام(ره) و شهدا به وضع معیشتی مردم رسیدگی کند.

وی ادامه داد: گرانی که در جامعه وجود دارد گریبان همه را گرفته است و باید فکری به حال وضعیت اقتصادی شود. همچنین ضمن حفظ منافع ملی باید روابط بین المللی و خارجی را هم حفظ کند.
این کارگردان افزود: بیکاری فارغ التحصیل های دانشگاه خیلی زیاد شده است و انتظار داریم رییس جمهور به اینها نیز اهمیت دهد. نکته بعدی این است که به روستاها و کشاورزها اهمیت بیشتری بدهند تا وابستگی شان به کشورهای خارجی به لحاظ محصولات کشاورزی و دامداری کم شود. از سویی باید فکری اساسی به حال بی آبی کنند.
صلح میرزایی بیان داشت: چند سالی است که شاهد این هستیم مسائل فرهنگی اصلا اولویتی برای دولت ندارد به خصوص سینما و تلویزیون که روی مردم تاثیر به سزایی دارند. از دولت بعدی می خواهیم به مسائل فرهنگی نیز اهمیت بیشتری دهد.
انتهای پیام
منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر