مراسم استقبال و تشییع 2 شهید گمنام در منطقه 7 تهران برگزار می‌شود


مراسم استقبال و تشییع 2 شهید گمنام در منطقه 7 تهران برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- مراسم استقبال و تشییع پیکر 2شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در بوستان شهید منفردنیاکی (اندیشه) منطقه هفت پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه فرهنگسرای اندیشه، همزمان با سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، بار دیگر هوای شهرمان رنگ و بوی شهدایی به خود گرفته و خبری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به گوشمان‌ خواهد رسید.

در روزهایی که تهران اسیر روزمرگی شده و همه مشغول به کارهای دنیایی خودشان هستند، پیکر ۲ شهید گمنام به تهران می‌رسد تا بار دیگر به ما یادآوری شود که آرامش و آسایش امروزمان را مدیون شهدایی هستیم که از مال و عنوان پرزرق و برق دنیا حتی راضی به ماندگاری اسمشان هم نشدند.

مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهدای گمنام که در عملیات‌های خیبر و والفجر مقدماتی به شهادت رسیده‌اند، یکشنبه(۱۶ خرداد) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد حجت ابن الحسن(عج) واقع در سهروردی شمالی، میدان شهید قندی آغاز شده و با سخنرانی سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و با نوای حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محسن عراقی و کربلایی موسی رضایی در بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه سابق) ادامه پیدا می‌کند.

همچنین در این مراسم گروه سرود بسیجیان حوزه ۱۷۵ شهید موحد دانش به اجرای زنده پرداخته و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

این مراسم به همت سپاه محمد رسوال الله(ص)، فرهنگسرای اندیشه، بنیاد شهید، شهرداری، آموزش و پرورش منطقه هفت، شبکه سه سیما، حوزه ۱۷۵ شهید موحد دانش(قرارگاه جهاد فرهنگی شهیدان موحد دانش)، ناحیه شهیدمطهری، حوزه مقاومت بسیج ۱۷۶ شهید مطهره و... در سطح منطقه ۷ تهران برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا