حاشیه‌نگاری ایرنا از نخستین مناظره نامزدهای انتخابات


حاشیه‌نگاری ایرنا از نخستین مناظره نامزدهای انتخابات

تهران- ایرنا- نخستین مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز از ساعت 17 با حضور هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده آغاز شده است. این مناظره از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،‌نامزدهای تصدی ریاست جمهوری پیش از شروع مناظره، برای قرعه‌کشی برای تعیین صندلی و روال پرسش‌های مناظره از ساعت ۱۶ وارد رسانه ملی و استودیو محل مناظره‌ها شدند.

در هنگاماین قرعه‌کشی، مجری مراسم نامزدها را با عنوان «آقای ...» خطاب می‌کرد اما در هنگام صدا زدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، از وی به عنوان «جناب آقای رییسی» نام برد که این مسئله با اعتراض «عبدالناصر همتی» همراه شد و به مجری تذکر داد که عدالت را رعایت کرده و از همه با عناوین یکسان نام ببرد.

در ادامه، قرعه‌کشی ترتیب صندلی و پاسخ دادن به سوالات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره زنده تلویزیونی انجام شد.

«سعید جلیلی» در صندلی شماره ۱، «سید ابراهیم رییسی» در صندلی شماره ۲، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در صندلی شماره ۳، «علیرضا زاکانی» صندلی شماره ۴، «محسن رضایی» در صندلی شماره ۵، «محسن مهرعلیزاده» در صندلی شماره ۶ و «عبدالناصر همتی» در صندلی شماره ۷ قرار گرفتند.

مناظره‌های دوم و سوم تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری ۱۸ و ۲۲ خرداد در رسانه ملی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان