قیمت کنسول نینتندو سوییچ پرو مشاهده شد؛ گران‌تر از پلی استیشن 5 دیجیتال!


قیمت کنسول نینتندو سوییچ پرو مشاهده شد؛ گران‌تر از پلی استیشن 5 دیجیتال!

در چند ماه اخیر چندین خبر در مورد احتمال معرفی نسخه‌ی جدید و پیشرفته‌تر کنسول نینتندو سوییچ برای رقابت با ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر شده، اما هنوز خبر موثقی در کار نیست. در این راستا، اخیراً یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کشور فرانسه کنسول نینتندو سوییچ پرو را با قیمتی 399 یورویی به فهرست کالاهای خود افزوده و به...

در چند ماه اخیر چندین خبر در مورد احتمال معرفی نسخه‌ی جدید و پیشرفته‌تر کنسول نینتندو سوییچ برای رقابت با ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر شده، اما هنوز خبر موثقی در کار نیست. در این راستا، اخیراً یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کشور فرانسه کنسول نینتندو سوییچ پرو را با قیمتی 399 یورویی به فهرست کالاهای خود افزوده و به شایعه‌های معرفی آن قوت بخشیده است.

روز گذشته یکی از فروشگاه‌های کشور فرانسه کنسول گیمینگ Nintendo Switch Pro را با قیمت 399 یورویی به محصولات خود افزود. این امر می‌تواند به نزدیک بودن زمان معرفی رسمی این کنسول اشاره داشته باشد. همچنین چندی پیش نیز افشاگری مدعی شد، یکی دیگر از فروشگاه‌های بزرگ اروپایی هم از تاریخ 4 ژوئیه (14 خرداد) کنسول سوییچ پرو را به لیست محصولات خود اضافه خواهد کرد؛ پس احتمالاً تا چند روز آینده این کنسول به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

قیمت کنسول نینتندو سوییچ پرو مشاهده شد؛ گران‌تر از پلی استیشن 5 دیجیتال!

افزون بر این‌ها، افشاگر دیگری نیز از احتمال معرفی کنسول نینتندو سوییچ پرو پیش از برگزاری مراسم E3 امسال خبر داد، اما تاکنون هیچ خبر رسمی در این مورد منتشر نشده است. چند روز پیش یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فرانسه به نام Boulanger، کنسول نینتندو سوییچ پرو را برای مدت کوتاهی به فهرست محصولات خود اضافه و به سرعت آن را حذف کرد؛ اما همین زمان کوتاه کافی بود تا دنیای کنسول‌ و گیمینگ از وجود آن و قیمت 399 یورویی (حدود 486 دلار) این کنسول باخبر شوند.

در کنار تمام این خبرها، اکانت توییتر CentroLeaks هم چند روز پیش خبر داد که کنسول سوییچ جدید در تاریخ 4 ژوئیه وارد یکی از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. هرچند این خبر صحیح از آب درآمد، اما این اکانت در زمان انتشار آن مدرکی برای حرف خود ارائه نکرد.

قیمت کنسول نینتندو سوییچ پرو مشاهده شد؛ گران‌تر از پلی استیشن 5 دیجیتال!

در هر صورت هنوز مشخص نیست نینتندو کنسول جدید خود را با قیمت‌های متفاوتی در مناطق مختلف جهان عرضه می‌کند یا این مبلغ منتشر شده برای همه‌ی کشورها است. اما کنسول نینتندو سوییچ پرو می‌تواند با قابلیت‌های خاصی چون رزولوشن 4K، نمایشگر OLED و سخت افزار قدرتمند، قیمت بالایی نیز برای این کنسول جدید در نظر گیرد.

قیمت کنسول نینتندو سوییچ پرو مشاهده شد؛ گران‌تر از پلی استیشن 5 دیجیتال!

در این رابطه بخوانید:

- Switch Pro با قدرت اجرای بازی‌های 4K برای رقابت با PS5 و XBX خواهد آمد
- آخرین اخبار از زمان عرضه و مشخصات کنسول جدید Nintendo Switch Pro منتشر شد
- کنسول جذاب Switch Pro با پردازنده قدرتمند NVIDIA و DLSS به زودی در بازار است
- تماشا کنید: ساخت بزرگترین نینتندو سوییچ دنیا با نمایشگر 4K و 30 کیلوگرم وزن!
- یک تحلیل عجیب: فروش Nintendo Switch طرفداران PS5 و XBX را شگفت زده خواهد کرد
- کنسول های جدید سونی و مایکروسافت را فراموش کنید؛ نینتندو سوییچ پرو با وضوح 4K و نمایشگر OLED در راه است

البته باید در نظر داشت شرکت نینتندو هنوز خبری در مورد زمان معرفی Switch Pro منتشر نکرده است. با این وجود کنفرانس گیمینگ E3 در تاریخ 15 ژوئیه (25 خرداد) برگزار خواهد شد و نینتندو قصد دارد بازی‌های جدید کنسول Switch را در این رویداد معرفی کند. به همین دلیل هرچند احتمال آن کم است، اما شاید کنسول سوییچ پرو نیز در همین مراسم رونمایی شود.

قیمت کنسول نینتندو سوییچ پرو مشاهده شد؛ گران‌تر از پلی استیشن 5 دیجیتال!

نظر شما در مورد احتمال معرفی کنسول سوییچ پرو در رویداد E3 چیست، به نظر شما چه قابلیت‌های جدیدی قیمت 399 یورویی این کنسول را توجیه خواهد کرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر