ژروم بواتنگ:/ 10 سال‌حضور و این همه بازی برای بایرن تصادفی نبود


ژروم بواتنگ:/ 10 سال‌حضور و این همه بازی برای بایرن تصادفی نبود

ژروم بواتنگ، مدافع سابق بایرن مونیخ، می گوید دوران طولانی حضور در این تیم و انجام بازی‌های زیادی برای باواریایی‌ها هرگز تصادفی نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ژروم بواتنگ آخرین فصل حضور خود در بایرن‌مونیخ را پشت سر می‌گذارد و این باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد با این مدافع آلمانی ندارد. بواتنگ حالا بعد از یک دهه از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد و هنوز مشخص نیست چالش بعدی او در چه تیمی خواهد بود.

ژروم بواتنگ اکنون طی مصاحبه ای که انجام داده می گوید: "اولین چیزی که من در هنگام پیوستن به بایرن آرزو می کردم این بود که قهرمان آلمان شوم و در لیگ قهرمانان بازی کنم. این یک تجربه فوق العاده بود که در لیگ قهرمانان فینال را در ورزشگاه خانگی‌مان بازی کنم و به شکلی دراماتیک شکست بخورم. با این حال ما یک سال بعد آن را به دست آوردیم.
از کودکی، من همیشه در تلویزیون کوچک خود در خانه فینال ها را تماشا می کردم. واقعاً باورنکردنی بود که بتوانم جام را بالای سر ببرم.

ژروم بواتنگ:/ 10 سال‌حضور و این همه بازی برای بایرن تصادفی نبود

من همیشه دوست داشتم پیشرفت کنم و همواره به حداکثر اهداف خود برسم. فقط سه یا چهار روز پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 من دوباره تمرینات تناسب اندام را شروع کردم و از قبل منتظر فصل جدید بودم. من همچنین دوست دارم در مسابقات شرکت کنم؛ همیشه می خواستم نشان دهم که چه کاری می توانم انجام دهم. 10 سال حضور و این همه بازی برای بایرن به طور تصادفی اتفاق نیفتاد."

بواتنگ در ادامه گفت: "در سال 2018 و 2019 در آستانه جدایی بودم. اما با نگاهی به گذشته، خوشحالم که ماندم. من دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شدم و بازی تحت هدایت هانسی فلیک را تجربه کردم. این یک پایان عالی بود. بایرن یک باشگاه عالی است. من اینجا احساس می کردم در خانه هستم و توانستم محدودیت هایم را کشف کرده و پیشرفت کنم. اما من در واقع کسی هستم که بعد از سه تا پنج سال به چیز جدیدی نیاز دارم. به همین دلیل مشتاقانه منتظر آینده هستم."

ژروم بواتنگ:/ 10 سال‌حضور و این همه بازی برای بایرن تصادفی نبود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید