تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید


تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

بهترین ایده برای تزیین سیسمونی دخترانه چیست؟ برای تزیین سیسمونی نوزاد پسر از چه وسایلی استفاده کنیم؟ کمد، تخت و لباس‌های سیسمونی را چگونه تزیین کنیم و بچینیم؟ اینها سوال‌هایی‌ اند که در ذهن مادر و پدرهای جوان که منتظر تولد فرزندشان هستند به وجود می‌ آید. تهیه سیسمونی در فرهنگ ایرانی‌ ها یک رسم […] نوشته تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400...

تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

بهترین ایده برای تزیین سیسمونی دخترانه چیست؟ برای تزیین سیسمونی نوزاد پسر از چه وسایلی استفاده کنیم؟ کمد، تخت و لباس‌های سیسمونی را چگونه تزیین کنیم و بچینیم؟ اینها سوال‌هایی‌ اند که در ذهن مادر و پدرهای جوان که منتظر تولد فرزندشان هستند به وجود می‌ آید. تهیه سیسمونی در فرهنگ ایرانی‌ ها یک رسم جالب و تماشایی است و شور و شوقی باورنکردنی با خود به همراه می‌ آورد. همه خانواده‌ هایی که منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند برای چیدن و تزیین سیسمونی هم اشتیاق دارند. در ادامه این مطلب ایده‌ های جالبی برای تزیین سیسمونی نوزاد را معرفی می ‌کنیم تا بدون نگرانی، زیباترین روزهای زندگی مشترک را پیش از به دنیا آمدن فرزندتان جشن بگیرید.

تزیین تخت‌خواب نوزاد، محل خواب کودکتان را آماده کنید

خرید سرویس خواب و تکمیل کالای خواب نوزاد یکی از اصلی ‌ترین بخش‌ های سیسمونی است. به همین دلیل تخت ‌خواب نوزاد با استفاده از وسایل بازی مختلف تزیین می‌ شود و حالتی کودکانه‌ تر به خود می‌ گیرد. در سیسمونی علاوه ‌بر تخت‌خواب، گهواره هم وجود دارد باید به تزیین گهواره‌ هم فکر کنید. اما نگران نباشید با استفاده از عروسک‌های نمدی و سبک به راحتی می توانید گهواره را تزیین کنید.

اطراف تخت نوزاد را با استفاده از روبان، کاغذهای رنگی و پارچه‌ های حریر با توجه به رنگ‌ های مورد نظر در سیسمونی تزیین کنید. کنج دیوار و نزدیک به تخت‌ خواب را با استفاده از عروسک و بادکنک ‌های هلیومی ایستاده و دیواری تزیین کنید. برای تزیین بالای تخت نوزاد از پارچه ‌های رنگی و حریر کمک بگیرید و اتاقی شاد و رنگارنگ‌ بچینید.

ایده ‌های ناب برای تزیین سیسمونی دخترانه، رنگ ‌های شاد را آماده کنید

بهترین ایده برای تزیین سیسمونی دخترانه استفاده از سلیقه و خلاقیت فردی است. در حقیقت برای دکوراسیون نوزاد هیچ ایده ‌ای بهتر از شور و ذوق پدر و مادرها نیست. با این حال افراد بسیاری علاقه دارند با کمک اصول‌ های دکوراسیون به تزیین سیسمونی نوزاد بپردازند. استفاده از رنگ‌ های شاد و ملایم مانند صورتی، لیمویی،‌ یاسی و نارنجی برای تزیین سیسمونی دخترانه بسیار مناسب است. پیشنهاد می ‌کنیم روتختی دخترانه را هم از رنگ ‌های شاد و ملایم انتخاب کنید تا زیبایی اتاق فرزندتان چند برابر شود.

برای زیباتر شدن سیسمونی دخترانه یک سبد رنگی رنگی حصیری را انتخاب کنید و داخل آن را با وسایل دخترانه به رنگ صورتی پر کنید. همچنین می توانید با استفاده از پوشک کالسکه، سبد گل و کیک درست کنید و در گوشه ای از اتاق نوزادتان قرار دهید. عروسک های سبک و دخترانه را از دیوارها و بادکنک ها و کاغذهای کشی رنگی را از سقف آویزان کنید و منظره ای خارق العاده برای ورود دخترتان بسازید.

تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

ایده‌های خلاقانه برای تزیین سیسمونی نوزاد پسر، اتاقی پر از اسباب‌بازی‌های پسرانه

حال و هوای اتاق پسرها با دخترها کاملا متفاوت است. بیشتر وسایل سیسمونی پسرانه از رنگ های آبی و سبز تهیه می شود. برای تزیین سیسمونی نوزاد پسر می توانید از اسباب بازی های پسرانه مانند ماشین ها و عروسک های قهرمان ها کمک بگیرید. لباس های نوزادی را در رنگ های متنوع خریداری کنید و در کمد بچینید. برای روتختی نوزاد پسر هم از طرح ها و رنگ هایی پسرانه استفاده کنید. پسرها به عروسک های حیوانات علاقه بسیاری دارند و بهتر است گوشه و کنار اتاق از کاغذ دیواری ها و پوسترهایی با تصویر حیوانات کارتونی تزیین کنید.

تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

تزیین سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه 1400 جدید

تزیین کمد نوزاد، ایده‌های جالب برای تزیین سیسمونی کامل نوزاد

تقریبا در سیسمونی نوزاد پسر و در سیسمونی دخترانه کمد لباس و اسباب بازی حتما خریداری می شود. شاید برای داخل کمد نوزاد نتوان از وسایل تزیینی استفاده کرد اما مهم ترین اصل در زیباتر شدن وسایل، چیدمان مرتب و استفاده از جدا کننده های کمد است. پیشنهاد می کنیم داخل کمد نوزاد را با خرید لوازم بیش از حد نیاز، شلوغ نکنید تا وسایل ضروری و اصلی راحتتر در دسترس باشند. کمدهایی که ویترین دارند را نیز پر از وسیله و اسباب بازی یا لوازم تزیینی نکنید. به یاد داشته باشید گاهی اوقات سادگی و چیدمان اصولی وسایل ظاهری زیباتر به اتاق نوزاد می دهد.

لباس‌های نوزاد را به بندهای رنگی آویزان کنید

لباس هایی با سایزهای کوچک و دلربا در سیسمونی نوزاد بیشتر از هر وسیله دیگری چشم ها را به سمت خود خیره می کنند. برای تزیین سیسمونی نوزاد می توانید از همین لباس های کوچک با سایز صفر یا یک استفاده کنید. لباس ها را با استفاده از بندهای رنگی و فانتزی و گیره های بزرگ چوبی به دیوار آویزان کنید تا زیبایی اتاق چند برابر شود و همه از دیدن لباس های کوچک به وجد آیند.

برای تزیین سیسمونی نوزاد دختر و پسر از متخصصین کمک بگیرید

در این مطلب درباره ایده هایی برای تزیین سیسمونی نوزاد دختر و پسر صحبت کردیم. همان طور که گفتیم چیدمان اتاق خواب و سیسمونی نوزاد کاملا سلیقه ای است. اما اگر می خواهید زیباترین دکوراسیون و تزیین را برای اتاق نوزاد خود در نظر بگیرید کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی صفاهوم می توانند به شما کمک کنند. برای کسب مشورت درباره چیدمان سیسمونی یا خرید زیباترین سرویس روتختی نوزاد وارد سایت صفاهوم به آدرس اینترنتی safahome.com شوید یا با شماره تلفن ۰۹۲۱۴۵۴۲۲۱۴ تماس بگیرید. کارشناسان صفاهوم آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید سرویس خواب نوزاد هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403