بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع تولمشهر


بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع تولمشهر

طبایی گفت: ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با محوریت بازخوانی اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر افزود: این برنامه روز پنجشنبه(13خرداد) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی «مجتبی قنبردوست» معاون سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان و مداحی «سجاد امجدی» برگزار می‌شود.

وی با تشریح نقش والای امام خمینی(ره) در اعتلای ایران اسلامی و به پیروزی رسیدن انقلاب گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب این انقلاب بی‌نام امام خمینی(ره) در هیچ جا شناخته شده نیست.

طبایی با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان ریشه در تفکر امام راحل دارد تصریح کرد: امام خمینی(ره) مقاومت در برابر طاغوت و مستکبران را با انقلابی مردمی و شکوهمند نهادینه کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای پرداختن به ابعاد شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های ایشان برای جامعه امروز است.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها