8مورد مزرعه ارز دیجیتال در استان ایلام کشف شد


8مورد مزرعه ارز دیجیتال در استان ایلام کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: تاکنون 8 مورد مزرعه ارز دیجیتال و 106 دستگاه ماینر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگاررکنا از ایلام ، هادی شیرخانی با بیان اینکه روز گذشته و به دنبال تشخیص کارشناسان شرکت توزیع از میزان مصرف بیش از حد برق در کارگاهی نزدیک شهرستان هلیلان و حصول اطمینان از استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال، با نیروی انتظامی به مکان مورد نظر مراجعت نمودیم، اظهار کرد: در این مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال ۳۰ دستگاه ماینر و مبدل غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: ارزش ریالی دستگاه های مکشوفه ۹ میلیارد ریال بوده است که فرد متخاطی توسط نیروی انتظامی شناسایی شده و تحت تعقیب است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام با تاکید بر اینکه دستگاه های ماینر، برق زیادی مصرف می‌کنند، یادآور شد: در هفدهمین مانور شرکت توزیع برق در سطح استان، یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان هلیلان کشف شد.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی در کشف مزارع غیرمجاز، بیان داشت: استخراج کنندگان غیرمجاز بدانند نیروی انتظامی با تمام قدرت همراه صنعت برق است و یقیناً تبعات سنگینی در انتظار آنان است.

شیرخانی خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان در جهت کاهش خاموشی‌ها، محل استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارزها را گزارش کنند و مطمئن باشند اطلاعات شخصی آنها کاملا محرمانه در سامانه باقی خواهند ماند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در پایان از مردم بابت اطلاع رسانی از وجود چنین مواردی که در میزان مصرف برق خلل وارد می‌کنندتشکر و قدردانی کرد.

ایلام/ کوثر موسوی

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا