ایران خودرو مشخصات پژو 207 دو رنگ را اعلام کرد+تصویر


به تازگی ایران خودرو مشخصات رسمی پژو 207 i با بدنه دو رنگ را اعلام کرده و بناست تا در ماه‌های آینده این خودرو را به بازار عرضه کند.

به تازگی ایران خودرو مشخصات رسمی پژو ۲۰۷ i با بدنه دو رنگ را اعلام کرده و بناست تا در ماه‌های آینده این خودرو را به بازار عرضه کند.

به گزارش سایت طلا، پژو ۲۰۷ i اولین خودرویی است که در این سال‌ها در مجموعه ایران خودرو با بدنه دو رنگ تولید می‌شود.

آن طور که اعلام شده است پژو ۲۰۷ i با بدنه دو رنگ با کد کلاس ۶۰۰۱۳ به فروش خواهد رسید و بناست تا این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ i دو رنگ

ایران خودرو در بحث فنی تفاوتی را میان این تیپ ۲۰۷ i با سایر نسخه‌ها قائل نشده است. ۲۰۷ i دو رنگ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU۵ مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

همچنین فعلاً این خودرو در تیپ دنده دستی عرضه می‌شود و هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه اتوماتیک ۲۰۷ i دو رنگ اعلام نشده است.

ایران خودرو مشخصات پژو 207 دو رنگ را اعلام کرد+تصویر

تفاوت‌های ۲۰۷ i دو رنگ با سایر تیپ ها

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه در‌های بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و… با تریم دو رنگ همراه شده است.

همچنین در کاتالوگ ۲۰۷ i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

در حال حاضر به غیر پژو ۲۰۷ i پانوراما (دنده دستی و اتوماتیک) سایر تیپ‌های این هاچ بک با رینگ فولادی تولید می‌شوند. اما ایران خودرو می‌خواهد تا نسخه دو رنگ ۲۰۷ i را با رینگ‌های آلومینیومی ۱۴ اینچی عرضه نماید.

ایران خودرو مشخصات پژو 207 دو رنگ را اعلام کرد+تصویر

امکانات ۲۰۷ i کلاس ۶۰۰۱۳ ایران خودرو

پژو ۲۰۷ i دو رنگ دنده دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، ترمز‌های دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و… مجهز است. به عبارت ساده‌تر این تیپ ۲۰۷ i تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارد.

جدول مشخصات انواع مدل‌های ۲۰۷

ایران خودرو مشخصات پژو 207 دو رنگ را اعلام کرد+تصویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس