بردیا سعادت سورپرایز ایران|لبخند بر لب مربی اخموی والیبال نشست


بردیا سعادت سورپرایز ایران|لبخند  بر لب مربی اخموی والیبال نشست

به نظر می رسید بلغارستان سنگ‌محک محکمی برای بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان نبود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در ششمین خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل بلغارستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه پیروز شد. شاگردان آلکنو تیم بلغارستان را با نتیجه ۳بر صفر و امتیاز‌های (۲۵-۲۰)، (۳۳-۳۱) و (۲۵-۲۲) شکست داد.
تیم‌ملی والیبال در حالی بلغارستان را شکست داد که انتطار می‌رفت سیلوانا پرندی از سوکولوف استفاده کند، اما مربی بلغارستان ترجیح داد به سکولوف و سگانوف استراحت بدهد، با اینهمه بلغار‌ها گاهی با زدن سرویس و حملات سرعتی تیم ما را به طور نسبی تحت فشار قرار داند. در نبود میلاد عبادی پور هم، امیر حسین اسفندیار جایگزین خوبی شد و میثم صالحی هم جهنده و کوبنده ظاهر شد.
اما در این دیدار سوپرایز تیم ما بردیا سعادت بود، او در قطر پاسور با سبک و سیاق خاصی توپ زد، پرش بلند و ضربات شلاقی نمودار چشمگیری از پیشرفت این جوان شایسته بود. سعید معروف هم که به عنوان دو تعویضی به میدان می‌آمد دلسوز و متعهد در خدمت تیم بود، این برد لبخند را بر لب مربی اخموی تیم ملی نشاند، ولی کار تازه شروع شده چراکه جوان‌های با استعداد ما باید مهیای پیکار‌های گران‌تری شوند، تا اینجای کار همه‌چیز مایه امیدواری و دلخوشی است.
گفتنی است هفته دوم رقابت‌ها هم به پایان رسید و تیم‌ها پس از ۳ روز استراحت از چهارشنبه هفته سوم لیگ ملت‌ها را استارت خواهند زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی