قائدی-کنعانی؛ از دربی تا تمرین تیم ملی(عکس) 


دئول دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در تمرینات تیم ملی یادآور یکی از صحنه های دربی های اخیر پایتخت است.

به گزارش "ورزش سه"، کنعانی زاگان در دیدار اول مطابق انتظار در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت و زوج او از میان مجید حسینی، شجاع خلیل زاده و مرتضی پورعلی گنجی، زوج سابقش در خط دفاعی سرخپوشان شد؛ اتفاقی که به نظر می رسد در دیدار دوم نیز تکرار شود.

قائدی-کنعانی؛ از دربی تا تمرین تیم ملی(عکس) 


در سوی دیگر مهدی قایدی تنها استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی در مسابقه اول فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرد ولی خیلی‌ها او را بازیکنی می دانند که در صورت گره خوردن کار تیم ملی در مصاف با بحرین، یکی از 5 تعویض سرمربی کروات تیم ملی باشد.


این مهاجم تکنیکی که قدرت بالای حمل توپ دارد و می تواند با حرکت در عرض مدافعین حریف را به هم بریزد، در آخرین تمرین تیم ملی بهترین گزینه برای ایجاد شرایط مسابقه برای مدافعین تیم بود و در قسمتی از تمرین حرکات پا به توپ او، یکی از صحنه های دربی را تداعی کرد که این بازیکن توانست در آخرین دقایق بازی دروازه سرخپوشان را باز کند و حساب کار را به تساوی بکشاند.

قائدی-کنعانی؛ از دربی تا تمرین تیم ملی(عکس) 

قایدی و کنعانی زادگان برخلاف آن چیزی که در ذهن هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد، رابطه خیلی خوبی با هم دارند و این تصاویر نشان می دهد در تمرینات هم مکمل های خوبی برای آمادگی بهتر و بیشتر هم هستند.


امیدواریم در مصاف با بحرین خیلی زود ملی پوشان به گل برسند ولی اگر این اتفاق تا پایان نیمه اول رخ ندهد، بی شک قایدی یکی از گزینه های بالقوه دراگان اسکوچیچ برای حضور در زمین خواهد بود.

قائدی-کنعانی؛ از دربی تا تمرین تیم ملی(عکس) 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟