زمان تزریق واکسن 65 ساله zwnj;ها اعلام شد


زمان تزریق واکسن 65 ساله zwnj;ها اعلام شد

سلامت نیوز: معاون درمان ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران درباره شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره واکسن کرونا به گوش می رسد، توضیحاتی داد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران ضمن رد شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره واکسن کرونا به گوش می رسد، گفت: این شایعات هیچ گونه...

سلامت نیوز: معاون درمان ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران درباره شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره واکسن کرونا به گوش می‌رسد، توضیحاتی داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران ضمن رد شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره واکسن کرونا به گوش می‌رسد، گفت: این شایعات هیچ‌گونه مستندات علمی ندارد و واکسن‌هایی که در ایران استفاده می‌شود، مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند و تزریق آنها کاملاً ایمن است.

وی با اشاره به اهمیت تسریع واکسیناسیون افراد سالمند تاکید کرد: هرچه زودتر بتوانیم گروه‌های آسیب‌پذیر را واکسینه کنیم، از میزان مرگ و میر بیماران کرونا کاسته خواهد شد.

توکلی درباره زمان آغاز تزریق واکسن کرونای افراد ۶۵ سال به بالا گفت: هفته آینده شاهد آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...