سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان منصوب شد


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان منصوب شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت:مردم جامعه شهدا را دوست دارند و به شهدا ایمان و اعتقاد راسخ دارند و ما باید افتخار کنیم که به این انسان‌های عزیز و بزرگوار خدمت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، احمد گروئی ساردو به همراه اعضای شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در بنیاد شهرستان کرمان از زحمات و تلاش‌های «مجید خواجویی» به جامعه ایثارگری در طول ۴چهار سال قدردانی و «مجتبی گوهرریز» را به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان منصوب کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم با اشاره به این موضوع که ما در هر مقام و پستی که باشیم باید در بنیاد کارکنیم و برای حقوق فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران مطالبه‌گری داشته باشیم، افزود: مردم جامعه شهدا را دوست دارند و به شهدا ایمان و اعتقاد راسخ دارند و ما باید افتخار کنیم که به این انسان‌های عزیز و بزرگوار خدمت می‌کنیم.

گروئی ساردو گفت: با توجه به شناخت خوبی که از دکتر گوهرریز دارم و تجربه بالایی ایشان امید است در کنارهم و پشتکار ایشان بتوانیم شبانه‌روز به جامعه ایثارگری خدمت کنیم چراکه بنیاد با جامعه‌ای سروکار دارد که این نظام یعنی جمهوری اسلامی مدیون این قشر است، دلیرمردانی که با گرفتن جان خود در کف دست از این مرزوبوم جانانه دفاع کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر