هوای مازندران ابری و بارانی می‌ماند


هوای مازندران ابری و بارانی می‌ماند

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اعلام تداوم وضعیت ناپایدار جوی در استان تا اوایل هفته آینده ، پیش‌بینی کرده است که دمای هوای استان هم تا پایان هفته جاری خنک باقی می‌ماند.

به گزارش ایرنا ، دمای هوای اکثر نقاط مازندران طی چند روز گذشته در گرم ترین زمان روز بین ۱۹ تا حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر بود و میانگین دما نیز به کمتر از ۲۵ درجه می رسید در نتیجه شهروندان مازندرانی و مسافران و گردشگران یک هفته خردادی نسبتا خنکی را پشت سر گذاشتند.

هواشناسی مازندران در جدول پیش بینی هفتگی خود که امروز دوشنبه منتشر شد ، پیش بینی کرده است که هوای استان امروز و فردا سه شنبه نیمه ابری تا ابری خواهد بود که در بعضی از ساعات با بارش پراکنده و وزش باد همراه می شود.

طبق این پیش بینی ، هوای مازندران روز چهارشنبه در مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری و گاهی ابری خواهد بود که با بارش پراکنده و وزش باد همراه می شود و در ارتفاعات هم صاف تا نیمه ابری ، بویژه در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و احتمال رگبار پراکنده هم وجود دارد.

روز پنجشنبه همه هوای مازندران نیمه ابری می ماند که در بعد از ظهر و شب با افزایش ابر ، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد شد .

مازندانی ها روز جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده را هم با هوای صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در مناطق غربی سپری خواهند کرد ، اگر چه در بعد از ظهر احتمال افزایش ابر ، زوش باد و رگبار پراکنده وجود دارد.

همچنین طبق جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی ، دمای هوای مازندران طی روزهای آینده با افزایش یا کاهش یک تا حداکثر چهار درجه ای در مناطق مختلف همراه خواهد بود و همچنان خنک باقی می ماند. مثلا دمای هوای ساری مرکز مازندران از ۲۸ درجه در گرم ترین زمان امروز دوشنبه ، روز پنجشنبه به ۲۹ درجه و روز جمعه حداکثر به ۳۱ درجه خواهد رسید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی